Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/2   [ 13 viestiä ]
Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: 353:n vakaajatanko.
ViestiLähetetty: 25 Kesä 2020, 20:00 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 323
Sen jäykistäminen. Riittäisikö kumimateriaalin muutos johonkin tekniseen muoviin. Siltä osin joustavuus/ kallistelu vähenisi.?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:n vakaajatanko.
ViestiLähetetty: 25 Kesä 2020, 20:08 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
Tuskin kallistuksenvakajatangon kumien vaihto auttaa mitään.

Olen joskus nähnyt Warreja, missä on lisätty kallistusvakaajatankoa etupöyriin. Sillä saadaan pienempiä kallistuksia aikaan. Kuinka paljon homma siihen tarvitaan en tiedä.

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:n vakaajatanko.
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2020, 10:28 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
Joissain rallivehkeissä on laitettu 2 vakaajaa päällekkäin. Toisaalta jotkut poistavat sen ainoankin. Kallistus vähenee, pito heikkenee.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:n vakaajatanko.
ViestiLähetetty: 27 Kesä 2020, 23:15 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
Joskus näkee rallikuvia, missä kallistuksenvakaaja on nostanut sisäinen takapyörän ilmaan. Etupöyrille asennettu vakaaja kyllä keventää sisäisen pyörän painoa, ja siten sen pyörän pitoa pienenee ja sutii helpommin.

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:n vakaajatanko.
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2020, 11:03 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 323
Tarkoitus "viritellä" peräkärryä. Nyt tuntuu kallistelu, heiluminen helpolta. Asialla ehkä merkitystä satasen vauhdissa, jos vielä taakkaa. Tiedän kuormausolosuhteet, ei siinä mitään. Kärry muuten tulee perässä, ettei huomaakaan, siististi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:n vakaajatanko.
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2020, 12:06 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen

Liittynyt: 30 Loka 2010, 11:56
Viestit: 360
Paikkakunta: Siilinjärvi, Pohjois-Savo
Onko siinä kärryssä 353 akselisto? Ja tukivarret vinosti?
Vakaajatangon halkaisijan kasvattaminen lisää sitä jäykkyyttä, mutta se sisäpuolen pyörän kevennys voimistuu samalla.
Tähän sen toisen vakaajan lisääminen perustuu, ja hienosäätöä saa siirtelemällä sen lisävakaajan päiden kiinnityskohtaa alkuperäiseen vakaajaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:n vakaajatanko.
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2020, 15:16 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
Levottomuutta lisää, jos takana ei ole aurausta. Kahteen Warreen lisännyt taakse aurausta, niin jopa rauhoittuu. Rallivehkeessä oli 2 mm haritusta, niin olipahan levoton urissa. Samalla korjasin Museowarren harituksen aurauksella, niin parani ajo huomattavasti. Hammastangonmuutokset ovat sitten juttu vielä erikseen.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:n vakaajatanko.
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2020, 22:08 
Tuotantotyöntekijä
Tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 13 Huhti 2020, 19:51
Viestit: 81
Mulla on ihmekyllä ollut kaikissa
takana aurausta. -72 mallissa
2.5 mm ja nyt -76 mallissa 4mm.
-72 kulki maantietä harvinaisen
vakaasti.(muistikuva 40 vuoden
takaa) tm


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:n vakaajatanko.
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2020, 22:19 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
Kyllä minun nelitahtiseen oli sattunut auraukselle kulmat. Muihin joutui tekemään "säätöjä".

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:n vakaajatanko.
ViestiLähetetty: 30 Kesä 2020, 09:50 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 847
Paikkakunta: Sipoo
Onko noissa jossain säätö vai pitääkö kikkailla?

_________________
Ifa F9 309/9 -54
Ifa F9 309/1 -55
Wartburg 311/9 -56
Wartburg 311/9 -62 x2
Wartburg 311/2 -59
Wartburg 311/0 -59


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/2   [ 13 viestiä ]
Mene sivulle 1, 2  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com