Kuten vanhawarristi kertoi olin juuri näin irrottanut vetoakselit sisemmästä nivelestä. Sehän olikin jopa kätevää ja helppoa. Sisemmältä nivelen Kiinnittävän pultin sain myös laatikon ollessa paikalla aika helposti irti . Mutta ne nivelet eivät mahtunut tulemaan paikaltaan.
Kuten ohjeistettiin koitin seuraavaksi siirtämällä vaihdelaatikkoa sivusuuunnassa.Laatikko siirtyi useita senttejä ja sain hantinpuoleisen musrrosnivelen niin ulos, että se pääsi jo vapaasti pyörimään ja kääntyi huomattavasti, mutta ei mahtunut irtoamaan paikaltaan. Hyvin monen yrityksen ja tuumailun jälkeenkään nivel ei mahtunut lopultakaan tulemaan pois laatikon ja rungon välistä.
En nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin irroittaa kone ja sitten laatikko sen jälkeen. Se homma sujuikin sitten hyvin ja molemmat sisäniveletkin nyt on sitten irti. Apukuskin puolen kumit on ihan loppu. Saanpa nyt toivottavasti samalla korjattua tuulettimen akselin piituussuntaisen n. 3 mm. välyksen ja helpommin vaihdettua jäähdytysjärjestelmän letkut sekä hammastangon rikkonaisen suojakumin. Kannattanee vaihtaa tässä vaiheessa myös vaihdelaatikon kyljistä stefat?
Aikaa menee ja ajot siirtyy pidemmälle mutta kunnostetaan sitten kerralla mitä on tarvis.