elikkä,
mulla on vuonna 2013 maahantuotu farmari-Trabant, joka siirtyi omistukseeni syksyllä 2014.
Sen jälkeen olen lähinnä miettinyt, että mitä sen kanssa oikein tekisi... Kuitenkin Trabant on ollut unelma-autoni 13-vuotiaasta lähtien, eli viimeiset 22 vuotta.
Suunnitelmani:
-Jarrujen fiksaaminen ja herkistely
-Kytkinsysteemin uusiminen
-Uudelleenmaalaus duunissa muiden töiden ohella, väriksi on valikoitunut 2000-luvun alun Citroenin Vert Lenz -vihreä
-Muutoskatsastus kaksipaikkaiseksi
-Rekisteröinnin vaatimat systeemit (Sivuvilkut, peruutusvalo, apumiehen puoleinen taustapeili jne)
-14" mangelsit alle, spacerien kanssa
-kunnon stereolaitteisto
-Korisarja
-Mahdollisesti ilmajouset, tämä on vielä pohdinnan asteella - tarvii selvittää, mistä saisi ilmajouset hankittua ja mihin hintaan
Lähtökohtaisestihan tämä on "Pienellä vaivalla museoon", mutta mitä olen rakenneltuja Trabeja netistä katsellut niin tässähän on potentiaalia vaikka mihin

Käväisin tässä päivänä muutamana katsastuskonttorilla kyselemässä, saako tämän päristimen miten helposti kilpiin mutta inssi ei osannut oikein sanoa. Lupasi selvittää asiaa ja soittaa mulle lähiaikoina. Mutta ehkäpä teiltä löytyy tietoa nopeammin 1985 vuoden kaksitahtipäryttimen kilvittämisestä nopeammin kuin tuolta herra insinööriltä?