Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/3   [ 25 viestiä ]
Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 28 Loka 2014, 21:27 
Työn sankari
Työn sankari

Liittynyt: 30 Huhti 2014, 20:22
Viestit: 53
Pitkien pimeiden syysiltojen ratoksi pitäisi 311 varreen laittaa 353 moottori.
Kertokaa asiaan vihkiytyneet kumpi on järkevämpi ratkaisu, syylärin vaihto ja siirtäminen taaksepäin vai kannen vaihto ja alkuperäisen 311 vesipumpun asentaminen.
Jos on kokemuksia syylärin siirtämisestä niin miten ootte homman toteuttanu ?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 29 Loka 2014, 00:18 
Aktivisti
Aktivisti

Liittynyt: 25 Syys 2014, 23:01
Viestit: 15
Vaihda sylinterikansi, laita vesipumppu kylkeen ja vaihda vaarnaruuvit etukumityynyä varten.
Taitaa päästä vähimmällä vaivalla ja lopputulos on aika alkuperäisen näköinen.
Vain sytytyskoneikko eroaa alkuperäisestä.
Kaihdinta ja koneikkoa joutuu vähän vielä sovittelemaan,ne törmäilee.
Jos sulla on 312:n kaihdin niin ei törmäile..... :wrench:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 29 Loka 2014, 18:43 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
Löytyykö 353:n konelohkossa aukkoa 311 vesipumpulle?

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 29 Loka 2014, 19:45 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen
Avatar

Liittynyt: 20 Marras 2013, 21:01
Viestit: 55
minun auto muutoksen jälkeen


Liitteet:
2014-08-11-1594.jpg
2014-08-11-1594.jpg [ 108.4 KiB | Katsottu 10860 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 29 Loka 2014, 20:39 
Työn sankari
Työn sankari

Liittynyt: 30 Huhti 2014, 20:22
Viestit: 53
Kyllä 353 moottorista löytyy aukko vesipumpull mutta kiinnityspulttien reijät pitää porata ja kierteyttää. Siinä reijässä mulla on lohkolämmitin.
Barkas on onnistunut näköjään hienosti laittamaan koko setin 353 syyläreineen päivineen. miten ratkaisit syylärin kiinnityksen?? Sopiiko kytkin sellaisenaan??


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 03 Marras 2014, 11:30 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1785
Paikkakunta: Global
Kuva

Tässä Watte64:n ylläpidolle lähettämä kuva aiheeseen

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 03 Marras 2014, 19:41 
Aktivisti
Aktivisti

Liittynyt: 25 Syys 2014, 23:01
Viestit: 15
Kuva harmaasta autosta on minun 311 vm:64.Moottorinlohko,kampiakseli,kytkin ja sytytyskoneikko on kotoisin vm:76 353W:stä.Muutos on tehty noin 10 vuotta sitten,kun Warren osien saanti oli todella jäissä ja vanha kone kilkutti kuin emalisanko betonilattialla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 04 Marras 2014, 18:24 
Työn sankari
Työn sankari

Liittynyt: 30 Huhti 2014, 20:22
Viestit: 53
Hienossa kunnossa tuo Watte64:n warre. Samalla vastasit vanhemmassa viestissä olleeseen kysymykseen, eli sopiiko uudempi kytkin.
Minäkin päädyin muokkaamaan 353 konetta. Reijät vesipumppua varten on nyt porattu ja kierteytetty, kansi irroitettu. Tilatut tiivisteet tipahti tänään postilaatikkoon..siitä se lähtee..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 12 Tammi 2015, 15:23 
Työn sankari
Työn sankari

Liittynyt: 30 Huhti 2014, 20:22
Viestit: 53
Nyt on vihdoin ja viimein moottori paikallaan vaan ei se nyt ihan niin mene kuin strömssössä :evil:
Lohko siis on 353 ja kansi 311. Tästä yhdistelmästä koituu sellainen ongelma, kun 353:n ja 311 sytytyksen katkojarakenne ovat erilaisia ja tuulettimen akseli eri puolilla sylinterin kantta niin hihna hinkkaa siihen alumiiniseen katkojarakenteeseen :thumbdown:
Tuossa Watte64:n kuvassa jossa on samanlainen yhdistelmä niin siitä ei näe miten ongelma ratkaistu. Ainakaan tuulettimen siivapyörää ei ilmeisesti ole vaihdettu isompaan, sehän voisi olla yksi ratkaisu


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 12 Tammi 2015, 19:54 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
353:seen löytyy kaksi erilaista katkojenkoteloa. En tiedä onko toisenlaisen rakennelma parempi kuin toisen. Minulla on ylimääräisen katkojenkotelon jossain. Saatko kuvattu mikä sinulla ei sopii?
Toinen vaihtoehto olisi sylinterikannen vaihto 353:seen. Sitten voi tulla pieniä ongelmia jäähdyttäjän kanssa.

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/3   [ 25 viestiä ]
Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com