Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/2   [ 18 viestiä ]
Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: vajaatahtisesta nelitahtiseksi
ViestiLähetetty: 23 Marras 2010, 16:25 
Uusi aktivisti
Uusi aktivisti

Liittynyt: 23 Marras 2010, 16:02
Viestit: 8
Pienenä tein "aina" sitä, miknkä äiti kielsi. Varttuneempana on jonkun kerran väännetty kättä auton muutoksista, joskus hyvälläkin tuloksella. (Paino sanalla joskus) Tämän hetken rojetkina Vulvan tai Bemarin tekniikan pajottaminen Isabellaan. Rajoilla mennään paikkapaikoin.

Jos kuka teistä / meistä on tutustunut VW:n tekniikkaiseen Warpuseen, niin hilfen mich, bitte ! Miten pyöränripustus on istutettu vanhaan runkoon, kummasta ohjauslaitteet, entä tuliseinä ja polkimet, lämppäristä puhumattakaan ? Taka-akseli, jarrut, sun pensselit ?
Summa summarum: Jos kerran ossi saa soveltaa, niin miksen minä ? Prosenteilla voi joutua vähän pelaamaan, mutta vanhakantaista ARK:n "Ei, kun me niin sanotaan", ei enää tarvinne kuulla. Onhan Warreja Sovjet Finlandiassakin jo liikkeellä 4t-versioina.
Kanta-auto on jo katsottuna, moottori ja tehonsiirtely hukassa, enkä usko kenenkään tästä aitoa rakentavan. En siis tuhoaisi ainutlaatuista aihiota.
Noch einmal, hilfe !
wileeni.

P.S. Vitonen lyhyestä saksasta, sekin joskus sotien jäläkeen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: vajaatahtisesta nelitahtiseksi
ViestiLähetetty: 23 Marras 2010, 23:36 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2010, 08:29
Viestit: 252
Olisiko tuosta 1.3:sen korjaamokäsikirjasta jotain apua?Alkukielellä mutta onhan noissa havainnollistavia kuvia.

http://www.kraeuter-tipps.de/pixlie/pix ... artburg%2F

_________________
Mit sozialistischem Gruß!!!
Trabant 601 -86. Trabant 601 -82 Trabant 601 -88. Moskvitsh Elite 1500 M x 2 Anhänger HP 500.Wartburg 353 W -82


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: vajaatahtisesta nelitahtiseksi
ViestiLähetetty: 24 Marras 2010, 18:55 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
Eipä onnistu poikittaisen moottorin laitto 2-tahtisen runkoon. Onhan jotkut laittaneet pitkittäin olevia koneita Warren nokalle, mutta eteen täytynee tehdä "pahkaa", jos ihan neloskoneella haluaa pröystäillä. Poikkeuksena V-kone, jollaisen joku on joskus sinne laittanut (Saab 96). NelitahtiWarren runko on etuosastaan aivan toisenlainen. Mutta miksi muuttamaan Warren persoonallisinta puolta? Entäs jos laittaisi Warren koneen johonkin muuhun autoon?

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: vajaatahtisesta nelitahtiseksi
ViestiLähetetty: 24 Marras 2010, 19:16 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2010, 08:29
Viestit: 252
Tuommoisen Datsunin litraisen koneen on joku asentanut Warreen.Myös maahantuoja aikanaan suunniteli Datsunin moottorien asentamista Suomessa uusiin Warreihin.Suunnitelmat olivat valmiina mutta jostain syystä hankkeesta vetäydyttiin.Em.tapahtui vielä Eräjuuren aikana 70-luvulla.

_________________
Mit sozialistischem Gruß!!!
Trabant 601 -86. Trabant 601 -82 Trabant 601 -88. Moskvitsh Elite 1500 M x 2 Anhänger HP 500.Wartburg 353 W -82


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: vajaatahtisesta nelitahtiseksi
ViestiLähetetty: 24 Marras 2010, 19:44 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:20
Viestit: 142
Paikkakunta: Kerava, Finland
Daihatsun kolmepyttyinen mahtuu paikalleen soviterenkaalla. Tanskasta niitä sovitepalokoita ainakin aikaisemmin sai. Oli jopa sellainen paja joka teki muutokset puolestasi. Google voisi auttaa.

_________________
On Warreton! Ex. W353 2D Roadster vm. 1982, W1.3 4D Sedan vm. 1990


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: vajaatahtisesta nelitahtiseksi
ViestiLähetetty: 24 Marras 2010, 21:33 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2010, 08:29
Viestit: 252
tuolta lisää tietoa Daihatsu moottorisesta Warresta

http://www.wartburgpeter.de/fr_04_01_soeren.htm

_________________
Mit sozialistischem Gruß!!!
Trabant 601 -86. Trabant 601 -82 Trabant 601 -88. Moskvitsh Elite 1500 M x 2 Anhänger HP 500.Wartburg 353 W -82


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: vajaatahtisesta nelitahtiseksi
ViestiLähetetty: 25 Marras 2010, 11:53 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
Jos nyt välttämättä haluaa 3-pyttyisen koneen, niin miettisin Suzuki Swiftin litran konetta. On kuitenkin yleinen ja hyvämaineinen mylly.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: vajaatahtisesta nelitahtiseksi
ViestiLähetetty: 29 Marras 2010, 11:17 
Uusi aktivisti
Uusi aktivisti

Liittynyt: 23 Marras 2010, 16:02
Viestit: 8
Miksi muuttaa,Sladimir. . .
En missään nimessä nostaisi Warren omaa konetta keulalta pois, vaan haarukoitu aihio on ilman moottoria ja vaihteistoa. Jollen minä siitä jotain pusaa, kisaavat siitä Kuusakoski ja Stena.
Ei siis käy 96:n mylly (lienee alunperin fordin V4), koska se kytkettiin Warren tehonsiirtelyyn. Muistan myös 100 A:n koneelle ainakin haetun luvat. Jollain hurjalla Lahden seudulla oli tieliikenteessä, joskus 70-luvulla, Warre Ford Caprin koneella.
Jos 4-tahtisen runko on erilainen, niin onko se kokonaan eri konstruktio, vai modifioitu ? Jos jälkimmäinen, niin ainoastaan keulasta,vai myös takaripustusten kohalta ?
Työmaalla, iltakerhossa asennettiin porukalla viime vuosituhannella Fordin tekniikka sitä varten tehdylle erillisrungolle. Lasikuitukori päälle ja leimalle. Muutosprosenttien kanssa piti vähän suhmuroida. Hankala tuohonkaan projektoriin on järjellistä syytä hakea.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: vajaatahtisesta nelitahtiseksi
ViestiLähetetty: 29 Marras 2010, 18:36 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
Joku 4-tahti Warreguru voisi laittaa kuvia tuosta rungon etupäästä. Itse olen sitä vai vilkuillut. Raideleveys on suurempi. Takana on levikepalat tukivarren ja jarrukilven välissä. Edessä "omaa" navat ja alatukivarret. Muuten rakenne toisenlainen. Kertokaa tarkemmin, jotka tietävät.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: vajaatahtisesta nelitahtiseksi
ViestiLähetetty: 29 Marras 2010, 19:15 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
Tässä kuva:
http://picasaweb.google.com/stefan2811/ ... 1823906834

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/2   [ 18 viestiä ]
Mene sivulle 1, 2  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com