Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/11   [ 103 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Projekti 311-2
ViestiLähetetty: 16 Loka 2016, 10:58 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2010, 08:29
Viestit: 252
Tuolta saisit edullisen sedanin

http://www.nettivaraosa.com/varaosa-ja- ... ot/2336980

_________________
Mit sozialistischem Gruß!!!
Trabant 601 -86. Trabant 601 -82 Trabant 601 -88. Moskvitsh Elite 1500 M x 2 Anhänger HP 500.Wartburg 353 W -82


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Projekti 311-2
ViestiLähetetty: 16 Loka 2016, 18:16 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
Onhan tuossa kuitenkin tuulilasista eteenpäin samat vermeet kuin sedanissa ja takapää takalasista taaksepäin samaa, paitsi takakontissa on näköjään sivuvahvikkeet. Sport Coupessa on pidempi ja matalampi keula ja takaluukku matalampi. Sport Coupessa on yhtenavää sedanin kanssa etuhiekkapelti, maskin yläpuolella oleva lukkopelti, takaluukun lattia takavaloihin saakka, eikä sitten muuta. Nyt Pyhimykselle vinkkejä terveestä 56-60 mallista, 61-mallissa on tankki puoliksi tavaratilan puolella, kun tässä vanhemmassa versiossa on kantikas tankki kokonaan tuolla lattian alla.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Projekti 311-2
ViestiLähetetty: 16 Loka 2016, 19:57 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 847
Paikkakunta: Sipoo
Tänään tuli tähän projektiin hieman tutustuttua.
Näyttäisi kuitenkin ehkä olevan -59 malli, runkonumeron viimeinen numero on niin ruosteessa, että täyttä varmuutta ei saa vasta kun pääsen sitä vähän hiekka puhaltamaan, jos sittenkään.
Mittarissa oli noin 15 000 mailia, eli veikkaukseni siitä ensimmäisen koneremontin jälkeen romiskohtalosta voisi olla oikea.
Polkimen kumit oli tosin vähän kuluneet, kytkin kumikin, eivät taida jenkit ymmärtää vapaakytkimistä.

Katselin tuota koria ja saatoin päästä jäljille miten sen tulen tekemään. Vaatii jokatapuksessa radikaaleja toimenpiteitä. Peltiä ei kannata alkaa korjaamaan, vaan pitää vaihtaa isompia kokonaisuuksia. Nythän pellin vaihtamis tarve on liioittelematta yli 90%
Mutta moottoripa lähti pyörimään!!!

Saattoi myös löytyä -59 varaosakori tuosta warreossin linkistä (tuttu mies vielä, kävin aikanaan katselemassa hänen campingia)

AJ

_________________
Ifa F9 309/9 -54
Ifa F9 309/1 -55
Wartburg 311/9 -56
Wartburg 311/9 -62 x2
Wartburg 311/2 -59
Wartburg 311/0 -59


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Projekti 311-2
ViestiLähetetty: 16 Loka 2016, 20:55 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
Mikäs on korin numero? Kun purin 56-mallin hyvin pienellä numerolla, niin muistaakseni korin ja rungon numerot olivat samat.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Projekti 311-2
ViestiLähetetty: 17 Loka 2016, 08:18 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 847
Paikkakunta: Sipoo
Koriin lyötyä numero ei ole vielä tullut vastaan
Onko kilvessä oleva numero (fahrengeist tms) kori- vai runkonumero? Kääntäjä ei osannut sanoa mitään.
Tuo kilvessä oleva numero täsmää runkonumeron kanssa tai sitten ei.
Runkonumero on yhden numeron liian lyhyt (wikin mukaan) ja siinä voisi hyvällä uskolla nähdä ehkä yhden numeron hunnun vielä välissä...
Toisaalta jos on -59 malli, niin sitten tuo runkonumero olisi kaksi numeroa liian lyhyt...
Eli eiköhän se numero ole kuitenkin oikea ja kilvessä ja rungossa sama ja noita ylimääräisä nollia ei ole numeroon lyöty.
http://wiki.w311.info/index.php?title=Wartburg_Cabrio
Numero on siis 112024

AJ


Liitteet:
runkonro.JPG
runkonro.JPG [ 155.22 KiB | Katsottu 8442 kertaa ]

_________________
Ifa F9 309/9 -54
Ifa F9 309/1 -55
Wartburg 311/9 -56
Wartburg 311/9 -62 x2
Wartburg 311/2 -59
Wartburg 311/0 -59
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Projekti 311-2
ViestiLähetetty: 27 Loka 2016, 15:31 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 847
Paikkakunta: Sipoo
Tutkittuani tuolta wikistä tuota runkonumeroa
http://wiki.w311.info/index.php?title=F ... hmennummer
Niin tulin tulokseen, että runkonumero on tuo 6 numeroinen ja kyseessä on 4:s tälle vuodelle tehty USA malli.

6. Fahrgestell- und Motornummern
6.1 Die Fahrgestell- und Motornummern weichen von den Zeichnungsnummern ab und sind folgendermaßen aufgebaut:

Baumuster___Baureihe___Kennziffer_____laufende Nr.___Baujahr
11_____________0________00____________....._________9

6.2 Bei der Bezeichnung des Baumusters 311 wird nur die „11" angegeben, da die 3 bei allen Baumustern bestehenbleibt.
6.3 Die Baureihe 0 ... 9 ist die gleiche wie in den Zeichnungs-Nummern.
6.4 Zur Unterscheidung der verschiedenen Sonderausführungen von der Standardausführung wurden zweistellige Kennziffern hinter Baumuster und Baureihe gesetzt.
Die Kennziffern bedeuten: z. B.
00 Standardausführung
02 Sonderausführung USA
03 Sonderausführung Schweden
05 Sonderausführung Thailand
06 Sonderausführung Afrika
10 Limousine-Schiebedach-Luxus
12 Limousine-Schiebedach-Luxus-USA.
6.5 Die laufende Nummer beginnt für die einzelnen Baureihen mit 1 und wird nach Bedarf ausgeweitet.
6.6 Die letzte Stelle gibt das Baujahr an und bedeutet im angeführten Beispiel 1959.
6.7 Bei Fahrzeugen der gleichen Serie bleiben die ersten fünf Stellen der Nummern konstant, nur die laufende Nummer und evtl. das Baujahr ändern sich.
Quelle: Ersatzteilliste Wartburg V. Auflage Stichtag 31.05.1959


Noista malleista ihmetyttää, että siellä on mainittu Thailand erikoissuunnittelumalli??? Ruotsissakin on ollut jotain erikoisuutta, kun sinnekin on erikoissuunnittelumalli, liittyyköhän ruotsin tuolloin vielä vasemmanpuoleiseen liikenteeseen?

_________________
Ifa F9 309/9 -54
Ifa F9 309/1 -55
Wartburg 311/9 -56
Wartburg 311/9 -62 x2
Wartburg 311/2 -59
Wartburg 311/0 -59


Viimeksi muokannut pyhimys päivämäärä 27 Loka 2016, 17:55, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Projekti 311-2
ViestiLähetetty: 27 Loka 2016, 16:46 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen

Liittynyt: 30 Loka 2010, 11:56
Viestit: 360
Paikkakunta: Siilinjärvi, Pohjois-Savo
Oliskohan Ruotsin malli ollut vasemmalta ohjattava mutta vasemman puoliseen liikenteeseen tarkoitetuilla valoilla?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Projekti 311-2
ViestiLähetetty: 29 Loka 2016, 20:53 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 847
Paikkakunta: Sipoo
Hain tänään tuon Ossin vinkkaaman raadon kotia, mitta ei siitä paljon iloa ole kun on sekin niin ruosteinen.
Jotain osia kuitenkin ja voi katsoa eroavaisuuksia uudempaan.
Uudempi olisikin kovapeltisenä varaosa-autona olemassa.

Saa nähdä, jos löytyy vanhemman mallin varaosa autoa, niin vinkkiä tulemaan.

_________________
Ifa F9 309/9 -54
Ifa F9 309/1 -55
Wartburg 311/9 -56
Wartburg 311/9 -62 x2
Wartburg 311/2 -59
Wartburg 311/0 -59


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Projekti 311-2
ViestiLähetetty: 30 Loka 2016, 18:53 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 847
Paikkakunta: Sipoo
Tänään tuli tuo -59 varaosaauto purettua, ei siitä kyllä paljon käteen jäänyt...
Nuo suurimmat erot on tuolla takapäässä liittyen siihen bensatankkiin. Ja jos nyt jokaista prässiä ei lähde miettimään (niissä on eroja) niin kait sen kohdan saisi muutettua.
Knoppitietoa, vanhemmassa mallissa on 2 kpl pissapojan suutinta ja uudemmissa 1 kpl, mutta tuossa jenkkimallissa niitä ei ole ollenkaan...

AJ

_________________
Ifa F9 309/9 -54
Ifa F9 309/1 -55
Wartburg 311/9 -56
Wartburg 311/9 -62 x2
Wartburg 311/2 -59
Wartburg 311/0 -59


Viimeksi muokannut pyhimys päivämäärä 31 Loka 2016, 09:38, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Projekti 311-2
ViestiLähetetty: 30 Loka 2016, 22:09 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 847
Paikkakunta: Sipoo
Edellisen 311:n kanssa ei ollut tarvetta laatikon irrottamiselle.
Saako laatikon irti ilman vetarien irrotusta? Siin niin ettei pyörä napoja tai ripustuksia tarvis käyttää auki.

_________________
Ifa F9 309/9 -54
Ifa F9 309/1 -55
Wartburg 311/9 -56
Wartburg 311/9 -62 x2
Wartburg 311/2 -59
Wartburg 311/0 -59


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/11   [ 103 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com