Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 10/10   [ 94 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: 353W -80
ViestiLähetetty: 13 Touko 2020, 22:18 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
pyhimys kirjoitti:
.....
Monta vuotta tuollakin tuli mentyä.

Warren kampiakseli on melko sitkeä. Ajoin kai pari vuotta ilman toimivaa kiertokangen laakeria. 8 mm:set rullat olivat kulunneet 2 mm peltipaloiseksi.

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353W -80
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2021, 18:21 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 847
Paikkakunta: Sipoo
Tälle talvelle oli vuorossa vähän erilaisia toimenpiteitä.
Nurkkiin pyörimään oli tullut vanha kilpamoottori, jota vähän jatkojalostettiin.
Muutokset on tehty museoajoneuvohengessä... :roll:


Liitteet:
A3E591AF-137F-414B-B217-23F3543B015D.jpeg
A3E591AF-137F-414B-B217-23F3543B015D.jpeg [ 27.48 KiB | Katsottu 2151 kertaa ]
53906E30-CEC7-4E52-9936-DC7567D47F33.jpeg
53906E30-CEC7-4E52-9936-DC7567D47F33.jpeg [ 114.44 KiB | Katsottu 2151 kertaa ]
51221656-400E-4992-847E-9E9F50EEAE28.jpeg
51221656-400E-4992-847E-9E9F50EEAE28.jpeg [ 102.57 KiB | Katsottu 2151 kertaa ]

_________________
Ifa F9 309/9 -54
Ifa F9 309/1 -55
Wartburg 311/9 -56
Wartburg 311/9 -62 x2
Wartburg 311/2 -59
Wartburg 311/0 -59
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353W -80
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2021, 22:45 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen

Liittynyt: 30 Loka 2010, 11:56
Viestit: 360
Paikkakunta: Siilinjärvi, Pohjois-Savo
Minä kyllä laittaisin sintterin asemasta ihan tavallisen jousittamattoman massalevyn.
Paineasetelmaksi pikkuisen tiukempi, jos sellaisen vielä jostain saa hommattua, kun 180mm tiukemmat asetelmat tuntuvat olevan hiipuva luonnonvara.
Vauhtipyörän kevennys, pieni madallus, ja sitten voi porata vielä pölynpoistoreijät, jotka samalla toimivat jäähdytysilmareikinä.
Itselläni on v.2004 Vaasalaisesta kuplaosakaupasta ostamani yhdistelmä, massalevy, jossa messinkilastua vakiota enemmän, ja asetelmana Keski-Amerikassa valmistettu Sachs HD. Molemmat yhä ihan ok kunnossa vaikka kilvanajokilometrejä on kuitenkin jonkun verran takana.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353W -80
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2021, 08:05 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 847
Paikkakunta: Sipoo
Ei ollut enää HD asetelmia saatavissa tai en niitä ainakaan löytänyt.
Tuo sintteri on kyllä toiminut ihan hyvin vakioasetelman kanssa.
Ja eipä nämä normiajossa ole sellaisella rasituksella kuin kilvanajossa.
Vauhtipyörän kevennys huonontaisi käyttöominaisuuksia ja kun tässä ei muutenkaan mitenkään viimeistä tehoa olla hakemassa.

Moottori käy nyt jikovin kanssa nätimpää tyhjäkäyntiä kuin koskaan bvf:n kanssa.


Liitteet:
60348532-8751-4139-9F85-309D0F4012B9.jpeg
60348532-8751-4139-9F85-309D0F4012B9.jpeg [ 90.16 KiB | Katsottu 2134 kertaa ]

_________________
Ifa F9 309/9 -54
Ifa F9 309/1 -55
Wartburg 311/9 -56
Wartburg 311/9 -62 x2
Wartburg 311/2 -59
Wartburg 311/0 -59
Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 10/10   [ 94 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com