Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/1   [ 4 viestiä ]
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Mikä osa?
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2014, 17:38 
Aktivisti
Aktivisti

Liittynyt: 26 Syys 2012, 23:34
Viestit: 33
Mikä laite on Warre 353 vuosimalli 84 polttoinepumpun ja kaasuttimen välillä? En yhtäkkiä löytänyt julkaisuista tietoa. Kyseessä on Tourist malli joka tuli minulle Ifa F9 ja Peugeot 404 projektien kaveriksi. Tosin voi joutua purkuun, peltihommia olisi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mikä osa?
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2014, 20:59 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
Kyseessä on kulutusmittarin anturi ja paineensäädin. Paineensäätimestä tosin en mene takuuseen, mutta kun Trabissa on vain toinen näistä lieriömäisistä säiliöistä, niin voisi päätellä niin. Trabissahan bensa valuu yläpuolella olevasta tankista omalla paineella. DDR:ssa suunniteltiin polttoaineen virtaukseen perustuva taloudelliseen ajotapaan opastava instrumentti, eikä mitään halvalla tehtyä alipainemittaria :thumpupb: !

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mikä osa?
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2014, 22:19 
Aktivisti
Aktivisti

Liittynyt: 26 Syys 2012, 23:34
Viestit: 33
Johan on keksintö! Ilmeisesti voi ohittaakin, vakio pumppu näyttäis olevan ja Jikovin kaasari. Vai vaatiiko kaasari tuollaisen paineensäätimen??


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mikä osa?
ViestiLähetetty: 05 Huhti 2014, 13:32 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen

Liittynyt: 30 Loka 2010, 11:56
Viestit: 360
Paikkakunta: Siilinjärvi, Pohjois-Savo
sepe163 kirjoitti:
Johan on keksintö! Ilmeisesti voi ohittaakin, vakio pumppu näyttäis olevan ja Jikovin kaasari. Vai vaatiiko kaasari tuollaisen paineensäätimen??


Voi ohittaa, voi esimerkiksi jättää laitteen paikoilleen ja laittaa se letkun kiertämään lähtöliitännästä tuloliitäntään niin ei mene lika laitteen sisälle.. Miksi haluat poistaa sen käytöstä?

Jos otat laitteen kokonaan pois, niin teippaa johdot kunnolla ettei koko oikeanpuoleinen johtosarja pala, koska niin käy ennemmin kuin sulake palaa. Tästä on kokemusperäistä tietoa.. :vihellys: (ei palanut omasta, vaan kaverin autosta, enkä ollut itse siihen syyllinen!)


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/1   [ 4 viestiä ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com