Wartburg & Trabant Forum http://www.warreteam.com/forum/ |
|
Kärjetön sytytys http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=10070 |
Sivu 3/3 |
Kirjoittaja: | Warre 1000 [ 08 Kesä 2013, 00:07 ] |
Viestin otsikko: | Re: Kärjetön sytytys |
Toveri Sladimir kirjoitti: ..... Kilpurista tulee tietenkin säädettyä 300 km välein, mutta ei se säätötarve kärjettömälläkään poistu. Senverran "elävä" on tuo Warren kampiakseli. Voiko alkuperäinen kampiakselin puristussovitteet ei ole tarpeeksi tiukka kilpurin vääntömomentille? |
Kirjoittaja: | Toveri Sladimir [ 15 Kesä 2013, 21:55 ] |
Viestin otsikko: | Re: Kärjetön sytytys |
Jos kokemukset tästä kärjettömästä osoittautuvat hyviksi, niin Poljän Varaosakeskus lisää tämän tuotteen valikoimiin. Hintaluokka 100-120€. Tälle kesälle ei vielä kuitenkaan ennätä (kokemukset, eikä osat). |
Kirjoittaja: | vanhawarristi [ 20 Kesä 2013, 20:43 ] |
Viestin otsikko: | Re: Kärjetön sytytys |
Tervehdys, olen uusi täällä! Warren kampiakselikulmat eivät ole tasan 120 astetta. (Eivät olleet 750cc Kawasakin sivuvaunukoneessakaan)Yksi heittää, luultavasti joidenkin resonanssien takia. Olen omassa Warressa käyttänyt kahta DIY-systeemiä. Ensin oli CD- induktiivisin DIY-anturein. Tätä oli hankala saada tarkasti säädettyä, koska staattinen menetelmä ei oikein toiminut tarkasti. Seuraava systeemi oli trankkukatkojin, DIY-IR-anturein. Sen sai säädettyä miten vain, kellon avulla. Ennakkona käytin 3,28- luokkaa. Tulppina ylivoimaisesti parhaat oli Boschin W7BP:t. Pakoputken pääkin oli aina kuiva. Nyt on 30v kestäneestä,-94 päättyneestä Warre-kaudesta jäljellä hyvät -88 moottori, toosa, kampiakseli ja toosa osina. |
Kirjoittaja: | Warre 1000 [ 21 Kesä 2013, 00:04 ] |
Viestin otsikko: | Re: Kärjetön sytytys |
vanhawarristi kirjoitti: Tervehdys, olen uusi täällä! .... Tervetuloa Wartburg-foruumille! On hyvä lukea vanhan Warre-konkarin tiedoista ja vinkeistä. |
Sivu 3/3 | Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |