Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 3/3   [ 24 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kärjetön sytytys
ViestiLähetetty: 08 Kesä 2013, 00:07 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
Toveri Sladimir kirjoitti:
..... Kilpurista tulee tietenkin säädettyä 300 km välein, mutta ei se säätötarve kärjettömälläkään poistu. Senverran "elävä" on tuo Warren kampiakseli.

Voiko alkuperäinen kampiakselin puristussovitteet ei ole tarpeeksi tiukka kilpurin vääntömomentille?

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kärjetön sytytys
ViestiLähetetty: 15 Kesä 2013, 21:55 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
Jos kokemukset tästä kärjettömästä osoittautuvat hyviksi, niin Poljän Varaosakeskus lisää tämän tuotteen valikoimiin. Hintaluokka 100-120€. Tälle kesälle ei vielä kuitenkaan ennätä (kokemukset, eikä osat).

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kärjetön sytytys
ViestiLähetetty: 20 Kesä 2013, 20:43 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 323
Tervehdys, olen uusi täällä!
Warren kampiakselikulmat eivät ole tasan 120 astetta. (Eivät olleet 750cc Kawasakin sivuvaunukoneessakaan)Yksi heittää, luultavasti joidenkin resonanssien takia. Olen omassa Warressa käyttänyt kahta DIY-systeemiä. Ensin oli CD- induktiivisin DIY-anturein. Tätä oli hankala saada tarkasti säädettyä, koska staattinen menetelmä ei oikein toiminut tarkasti. Seuraava systeemi oli trankkukatkojin, DIY-IR-anturein. Sen sai säädettyä miten vain, kellon avulla. Ennakkona käytin 3,28- luokkaa. Tulppina ylivoimaisesti parhaat oli Boschin W7BP:t. Pakoputken pääkin oli aina kuiva. Nyt on 30v kestäneestä,-94 päättyneestä Warre-kaudesta jäljellä hyvät -88 moottori, toosa, kampiakseli ja toosa osina.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kärjetön sytytys
ViestiLähetetty: 21 Kesä 2013, 00:04 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
vanhawarristi kirjoitti:
Tervehdys, olen uusi täällä! ....


Tervetuloa Wartburg-foruumille!

On hyvä lukea vanhan Warre-konkarin tiedoista ja vinkeistä.

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 3/3   [ 24 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com