Wartburg & Trabant Forum http://www.warreteam.com/forum/ |
|
Kärjetön sytytys http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=10070 |
Sivu 1/3 |
Kirjoittaja: | juu [ 14 Huhti 2013, 19:20 ] |
Viestin otsikko: | Kärjetön sytytys |
Onko kukaan laittanut warreen kärjetöntä tai kärjellistä tyristoriohjattua sytytystä? Tuntuu että nyt konkat ja kärjet palaa nopeammin kuin bensa. Mistä saisi osat tai ainakin ohjeet, kolvi pysyy kyllä kädessä. |
Kirjoittaja: | J.K. [ 14 Huhti 2013, 19:58 ] |
Viestin otsikko: | Re: Kärjetön sytytys |
Unkarin pojat myyvät tällaisia, ei ole kokemusta mutta kovastihan tuossa kehutaan. http://www.ebay.de/itm/Wartburg-353-Bar ... 27d04a12bf |
Kirjoittaja: | Toveri Sladimir [ 15 Huhti 2013, 21:38 ] |
Viestin otsikko: | Re: Kärjetön sytytys |
Tuossa ei ole erillistä ennakonsäätö mahdollisuutta. En ostaisi. Joissain sarjoissa näyttäisi olevan erillinen säätömahdollisuus joka pytylle. Itse olen kyllä pärjännyt kärjilläkin näillä ajoilla, jopa kilpakäytössä. |
Kirjoittaja: | Warre 1000 [ 16 Huhti 2013, 18:56 ] |
Viestin otsikko: | Re: Kärjetön sytytys |
Löytyy myös "Steiner" sekä "EZBA2"-järjestelmä. Muistaakseni olen nähnyt "Steiner"-järjestelmä myytävänä jossain. "EZBA2" uskon myydään vain käytettynä. Kokemuksia ei minulla ole. Tässäkin yhden linkin. http://www.autoteile-solimpex.de/veyton ... xt_page=11 |
Kirjoittaja: | Warre 1000 [ 16 Huhti 2013, 19:03 ] |
Viestin otsikko: | Re: Kärjetön sytytys |
Tässä toisen linkin http://www.ldm-tuning.de/wartburg_353/e ... ng/all.htm |
Kirjoittaja: | juu [ 16 Huhti 2013, 21:11 ] |
Viestin otsikko: | Re: Kärjetön sytytys |
Kiitos vinkeistä. Koitan vielä kerran saada sytytyksen pysymään kohdillaan kärjillä. Jos jälleen välykset jatkavat vaelteluaan niin vaihdan tuollaisen elektronisen vimpaimen. |
Kirjoittaja: | heikki [ 18 Huhti 2013, 06:47 ] |
Viestin otsikko: | Re: Kärjetön sytytys |
Minun kokemuksen mukaan luotettavat nuo kärjet on. Onkohan sinulla minkä ikäiset nuo kärjet ja tulpat? Joskus niiden kärkien väliin tulee jotakin "karstaa", kipinä ei ymmärrä lähteä tulppiin päin. Pitää vielä lisätä noista tulpanjohdoista, warressa ei kaikki johdot toimi, pitää olla niitä jossa kunnon metallia sisällä. |
Kirjoittaja: | juu [ 18 Huhti 2013, 20:19 ] |
Viestin otsikko: | Re: Kärjetön sytytys |
Voehan harppi. Kärjet uudet, konkat uudet, tulpan johdot uusia, tulpat uudet ja jälleen säädetty uudestaan, ei tosin juuri tarvinnut koskea. Silti kahden kärjen välissä leiskuu kipinät ja sytytys pätkii jo pienen ajon jälkeen. Puolat ei lämpene ja kipinää on kaikissa tulpissa kun kuivakoestaa. Melkein voisi sanoa että nyt ei ymmärrä. |
Kirjoittaja: | Toveri Sladimir [ 18 Huhti 2013, 21:14 ] |
Viestin otsikko: | Re: Kärjetön sytytys |
Oisko nuo konkat paskana kärjissä, mitkä kipinöi selvästi. Ei niissä nyt havaittavaa kipinöintiä pitäisi olla. Puolat oikeat? |
Kirjoittaja: | juu [ 18 Huhti 2013, 23:20 ] |
Viestin otsikko: | Re: Kärjetön sytytys |
Kahdet konkat koitettu, vanhat ja uudet, kärjet uudet, puolat orginaalit. 2 ja 3 sylinterin kärjet leiskuaa. |
Sivu 1/3 | Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |