Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 5/5   [ 44 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Wartburgin huoltotiedotteiden kommentointi
ViestiLähetetty: 09 Touko 2025, 11:08 
Tuotantotyöntekijä
Tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 13 Huhti 2020, 19:51
Viestit: 96
Juuri noin. Kannattaa kiristää niin monta kertaa kun kiristyy. Myös itse pultit kannattaa rasvata ettei kansi jää jumiin. Sitäpaitsi nuo tiettyyn astelukuun käännettävät pultit ovat venyviä. Tällä varmistetaan riittävä puristus tiivisteen painuessa. Tällaiset pultit ovat myöskin kertakäyttöisiä. tm


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburgin huoltotiedotteiden kommentointi
ViestiLähetetty: 09 Touko 2025, 18:42 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1472
Tarkennus vielä Tompan kirjoitukseen, eli astekiristettävät ovat yleensä venyviä. Warren pultit eivät sitä ole, paitsi myynnissä olevat oikean DIN:in mukaiset vaarnaruuvit venyvät poikki jo 6kpm momenteilla huonouttaan. Varokaa niitä! Olen korvannut vaarnat täysikierteisellä 10,9 kierretangolla, jonka pitäisi kestää suuriakin määriä. Totuus näissäkin on, että 6kpm on maksimi. Materiaali ei ole sitä mitä luvataan. Oikealla DIN:llä olevassa pitäisi olla upotus-syvyyttä 2.5xhalkaisija, eikä näitä saa kunnollisena mistään. Lyhyemmällä kierreosalla oleva nousee ylös lohkosta ja sitten ei ole kivaa. Haka-Auton varastossa tuli puulaatikollinen vaarnoja maininnalla "älä käytä kannenpultteina. Max 5kpm!". Ilmeisesti näitä on mennyt myyntiin, kun olen nähnyt kannenpultteja, jotka ovat jo venyneet. Tarkistakaa aina kannenpultin paksuus, että se on tasainen koko kierteettömältä osalta.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburgin huoltotiedotteiden kommentointi
ViestiLähetetty: 06 Kesä 2025, 22:48 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen

Liittynyt: 30 Loka 2010, 11:56
Viestit: 396
Paikkakunta: Siilinjärvi, Pohjois-Savo
Mitähän eroa rumpu- ja levyjarrullisen taka-akselissa oikein on kun noinkin ehdottomasti kielletään käyttämästä osia ristiin?

Mitään selvästi näkyvää eroa ei löydy kun katselee netissä julkaistuja kuvia, varsinkaan kun tuossa tiedotteen tekstissä mainitaan erosta aika ympäripyöreästi.
Tästä ei sitten löydy mitään mainintaa teknisten muutosten luettelossa!
Tuntuisi, että mikäli tämä on tosiaan noin ehdoton kielto, niin olisi asiasta maininta..

Stigu, voisitko ottaa autosi tukivarresta kuvan, minkälainen tukivarsi siinä on?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburgin huoltotiedotteiden kommentointi
ViestiLähetetty: 07 Kesä 2025, 15:14 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1472
Tässäpä ihmeteltävää. Puhutaan jarrusylinteristä, mutta sehän kiinnittyy jarrukilpeen. Etu-rumpujarruilla olevissa oli isommat takasylinterit, mutta tuliko edes kilpiin muutosta ennen kuin jarrukengät muuttuivat kapeammiksi? Joissain kuvissa näkyy vahvikepalat tukivarsien sisänurkissa. Tällainen muutos ei kuitenkaan aiheuttanut vaihtokelpoisuuden muutosta. Odotellaan seuraavia huoltotiedotteita.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 5/5   [ 44 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com