Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 3/3   [ 27 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Seoksen säätö
ViestiLähetetty: 24 Tammi 2021, 11:33 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen

Liittynyt: 30 Loka 2010, 11:56
Viestit: 369
Paikkakunta: Siilinjärvi, Pohjois-Savo
Oisko tuolta apuja

http://www.wartburgpeter.de/tm_vergaser_jikov_0_einleitung.htm


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Seoksen säätö
ViestiLähetetty: 24 Tammi 2021, 17:07 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1438
Pöljän Varaosakeskuksesta saa ostaa varaosakirjan, jossa on osan nimi Saksaksi ja Englanniksi. Tätä voi lukea tallissa, sängyssä, vessassa ja työpaikalla. Kyllä sitä ostellaan kaiken maailman valomainoksia, mutta kirjallisuus unohdetaan täysin :lol: :lol: :lol:

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Seoksen säätö
ViestiLähetetty: 20 Marras 2021, 15:26 
Tuotantotyöntekijä
Tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 13 Huhti 2020, 19:51
Viestit: 87
Nämä nykimisongelmat ei jättänyt rauhaan vaan piti kokeilla eri kaasuttimilla. Yllätys oli kun ne käyttäytyivät tyhjäkäyntipiirin osalta ihan eri tavalla. Toiselle sopi paremmin 80 tyhjäkäyntisuutin, toiselle 100. Toiselle oli parempi kohon korkeus 10 mm, toiselle 14. Syyksi paljastui kaasuläpän väärä keskitys. Kiinni asennossa ne eivät olleet keskellä läppärunkoa. Toinen oli niin paljon väärin että jätti tyhjäkäyntikierrokset vähän koholle. Läppäruuveista ei voinut päätellä että ne olisi olleet joskus auki. Kasvattamalla tyhjäkäyntisuuttimen kokoon 120 , tyhjäkäynnin ilmasuuttimen kokoon 180 ja laittamalla alas kaasuttimen jalkaan suuttimen 90 auto kulkee pienilläkin nopeuksilla lähes kuin olisi nelitahtinen. tm


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Seoksen säätö
ViestiLähetetty: 20 Marras 2021, 15:30 
Tuotantotyöntekijä
Tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 13 Huhti 2020, 19:51
Viestit: 87
Tyhjäkäynnin ilmasuutin on 6 mm Dellorto suutin Moposportista. Kierre on sama mutta kantaa pitää vähän viilata kapeammaksi. tm


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Seoksen säätö
ViestiLähetetty: 04 Joulu 2021, 22:15 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2016, 21:34
Viestit: 339
Miten tuo tyhjäkäynnin ilmasuuttimen koko määräytyy ja millälailla vaikuttaa esimerkiksi jos sitä pelkästään suurentaa ja jättää muut suuttimet koskemattomaksi? :voi perk:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Seoksen säätö
ViestiLähetetty: 04 Joulu 2021, 22:47 
Tuotantotyöntekijä
Tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 13 Huhti 2020, 19:51
Viestit: 87
Nykiminen johtuu liian vähäisestä polttoainemäärästä. Sitä lisätään suutinta suurentamalla. Tyhjäkäyntisuutinta on suurennettava reilusti. Ilmasuuttimen suurentaminen laihentaa seosta suuremmalla virtaamalla. Näin saadaan seosta muutettua ainoastaan kevyellä kaasulla eikä sotketa seosta siellä missä ei tarvitse.
Tää on ihan kokeiluperustainen juttu. Kymmenien eri suutinyhdistelmien.
Jos olisin tajunnut läppäakselin keskityksen aiemmin olisi puolikesää varmaan säästynyt. tm


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Seoksen säätö
ViestiLähetetty: 13 Heinä 2023, 21:27 
Tuotantotyöntekijä
Tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 13 Huhti 2020, 19:51
Viestit: 87
Täytyy vielä palata näihin BVF 40 käyntihäiriöihin hitaassa ajossa. Vaikka suutinkikkailuilla saadaan parannusta, ei tulos eri olosuhteissa aina ole hyvä. Tähänastisista paras tulos saavutetaan läppälaipan muutostyöllä. Tässä avarretaan tyhjäkäynnin siirtymävaiheen poraukset. Alin, lähinnä läppää porataan 1.0 mm, kaksi ylempää 1.2mm terällä tai suutinporalla. Tämän jälkeen voidaan palata käyttämään alkuperäisiä suutinkokoja. Ainoastaan läppälaipan suutin 75 korvataan kokoa 85 olevalla. Letkumallisessa kaasuttimessa. Tarvittaessa, 125 pääsuuttimella, nostetaan polttoanepinta 10mm. Poraaminen vaatii pienoisporan tai pieni istukkaisen poran. tm


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 3/3   [ 27 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com