Lopullinen Ratkaisu. Kehittäjänä: MENGELE MOTORSPORT. Nyt on ainakin omalta osalta viritys ongelmat ratkaistu. Pari vuotta olen tätä suuressa päässäni hautonut, vihdoin paise puhkesi! Nyt on sitten mekaanisesti ahdettu Warren moottori tosiasia
Näin aluksi, ASIANTUNTIJA
on henkilö joka sanoo sinulle miksi et voi tehdä noin. Onneksi olen jästipää enkä neuvosta perusta. Speksit: Aisin amr 500 ahdin, saabin-volvon stromberg kaasutin imupuolelle tietty, itsetehty vetolaitteisto DDR osista. Imusarja normi 1-kurkkuinen,siihen adapteri.Ahdin päälle kyljelleen,90-mutka,siihen kaasari syl kannen päälle. Tämä paketti mahtuu nyt jopa F9,n pellin alle,muista DDR peleistä puhumattakaan. Lopputulos on mielestäni loistava. Välityssuhdetta piti vain kerran muuttaa, kun ei ahtanut tarpeeksi.Nyt 0,6 bar isommilla kierroksilla. alle 3000 kierroksen menee vaparina, sit suhahtaa ja tapahtuu! Vetää sit yli6500 kierroksen,sääli estää enemmät. Nyt IFA kulkee täysiä
Jos asia kiinnostaa teitä niin voin antaa yksityiskohtaiset ohjeet tänne. Kustannukset alle 500 euroa,sillä hinnalla ei saa edes tripla kaasareita! P.S. Heinolaan en tule koska olen sosiopaatti