Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 26/28   [ 280 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 24 Huhti 2018, 09:57 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 323
Ruskeat ovat yleensä miinus(maa-)johtimia. Sulakerima voisi tykätä hyvää esim. CRC penetrol-käsittelyistä. Se söisi hapettumia, suojaisikin. Aivan samoin perävaunun pistorasia...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 24 Huhti 2018, 22:03 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 22 Tammi 2015, 16:23
Viestit: 171
Tänään sain uudet renkaat alle. Vanhat olivat jo "hieman" pykineet kuvion välistä.

En suosittele kenellekkään westlake kesärenkaita...aasinpotkulla piti räjäyttää vanteelle kumit, sen verran sisäänpainuneet reunat oli.


Liitteet:
IMG_20180424_173241-780x1040-585x780.jpg
IMG_20180424_173241-780x1040-585x780.jpg [ 152.98 KiB | Katsottu 7182 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 30 Huhti 2018, 18:20 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 22 Tammi 2015, 16:23
Viestit: 171
Nytpä on warre liikenteessä, kaupunkiajossa pysyy flektillä lämmöt nätisti puolessavälissä, maantiellä kipuaa tuonne 3/4 kohtaan.

Ohjausmodin vaikutusta en huomannut, oikeastaan jäykempi kuin viimekesänä, pitää vielä säädellä ja hommata uudet alapallot, väljää näkyy olevan ja runttasin kunnolla rasvaa sisään joka selittää osaltaan ohjauksen jäykkyyden. Rasva ei tule pallon ympäriltä kumin sisään vaan jää pallon alle.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 30 Huhti 2018, 19:32 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2016, 21:34
Viestit: 339
Minulla katsastus mieskin vähän moitti jäykkää ohjausta mutta tuumasin sille että ei kai nämä uutenakaan kovin köykäisiä ole käännellä :D täytynyy melkein ensi talven hommaksi ottaa ohjausvaihteen irroitus, kunnollinen puhdistus ja rasvaus. Ei juurikaan palauta ohjausta itsestään. En sitten tiedä miten hyvin nämä yleensä palauttaa ohjausta itsestään? Ei nuo westlaken renkaat kovin pahasia pitäisi laadultaan olla kun viime vuonna suomalainen voitti driftingissä niillä suomen ja euroopan mestaruuden :thumbpup:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 30 Huhti 2018, 20:18 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 22 Tammi 2015, 16:23
Viestit: 171
Sama juttu...kankea eikä palauta ohjausta. Tästä on tuo ohjausvaihdekin aukaistu ja rasvattu. Noh, sitä osasin jo isäukon puheiden perusteella odottaakkin.

Alapallo on vaihdettava ainakin seilaamisen takia, samalla pitää säätää pyöränkulmat rikun mainitsemiin arvoihin.

Paikallisen kaupan pihassa kävi jo lapsikin kommentoimassa että onko autossasi jotain vikaa kun se pitää noin hassua ääntä. :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 30 Huhti 2018, 21:30 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
Tarkastakaa rattiakselin hela. Sillä on taipumusta tarttua rattiakseliin kiinni ja senjälkeen hela liikkuukin kannatinkumin sisällä. Silloin on muuten tahmea ajettava. Kyllähän tuon tuntee, kun paikallaanollessa sormen leveyden verran kääntää rattia ja päästää irti, niin pitäisi palauttaa takaisin "kumimaisesti". Kyllä Warren ohjauksen pitää palauttaa kadunkulman jälkeen, jos ei hyvin, niin välttävästi vähintään.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 01 Touko 2018, 08:16 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 847
Paikkakunta: Sipoo
Mitkä ne Rikun rengaskulmien arvot on?

_________________
Ifa F9 309/9 -54
Ifa F9 309/1 -55
Wartburg 311/9 -56
Wartburg 311/9 -62 x2
Wartburg 311/2 -59
Wartburg 311/0 -59


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 01 Touko 2018, 12:37 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 22 Tammi 2015, 16:23
Viestit: 171
Auraus nollaan tai 1mm aurausta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 01 Touko 2018, 21:32 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
353 on suunniteltu rättirenkaille. Joissain ohjeissa ei ole eritelty rengastyyppiä aurauksen suhteen, joissain taas on. Haritukselle pyytää jokatapauksessa, mutta maksimiharituksella on mielestäni aika vetelevä. Nollan ja yhden miilin aurauksen väliin olen säätänyt, eikä ole kulmat renkaista hävinnyt. Kannattaa tarkastaa myös takapää. Siellä on yleensä haritusta, joka tekee levottomuutta. Sekin on helppo muuttaa auraukselle. Tukivarren kiinnityspultin putken jyrsii karahiomakoneella hitsauksesta irti pyöränpuolelta. Seuraavaksi vääntää putkea hieman eteenpäin ja heppaa kiinni. Aurauksen tarkistus ja lopullinen hitsaus. Millin siirrolla millin vaikutus, noin karkeasti. Jos saa mittariin kiinni, niin ottaa tarvittavalta puolelta. jos ei ole, niin heittää kolikolla. Eipä tuo ole ratissa edes näkynyt, vaikka on vain toiselta puolelta aurausta korjattu. Uraherkillä talvirenkailla tuon muutoksen huomaa, mutta ei se pahaa tee kesärenkaillakaan. Takajousia lyhentämällä olen ensin laittanut pyörän pystyyn, sedanissa ainakin perä on todella ylhäällä ja Camper reilusti plussalla. Touristeissa perä on jo lähellä totuutta.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 01 Touko 2018, 22:30 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
Toveri Sladimir kirjoitti:
Tarkastakaa rattiakselin hela. Sillä on taipumusta tarttua rattiakseliin kiinni ja senjälkeen hela liikkuukin kannatinkumin sisällä. Silloin on muuten tahmea ajettava. Kyllähän tuon tuntee, kun paikallaanollessa sormen leveyden verran kääntää rattia ja päästää irti, niin pitäisi palauttaa takaisin "kumimaisesti". Kyllä Warren ohjauksen pitää palauttaa kadunkulman jälkeen, jos ei hyvin, niin välttävästi vähintään.

Warressani rattiakselin hela oli "ruostunut kiinni". Jouduin leikkaamaan helan kahtia ennen kun sain sen vedettyä ylös akselissa.


Liitteet:
DSC02835.JPG
DSC02835.JPG [ 111.54 KiB | Katsottu 6857 kertaa ]

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.
Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 26/28   [ 280 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com