Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/5   [ 41 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Trabantin koeajot, vertailut, lehtileikkeet jne. tänne
ViestiLähetetty: 30 Loka 2017, 14:38 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1785
Paikkakunta: Global
Kuva

Trabant Kombi vuodelta 1963

Katso suurennos tästä

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Trabantin koeajot, vertailut, lehtileikkeet jne. tänne
ViestiLähetetty: 02 Marras 2017, 16:48 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1785
Paikkakunta: Global
Kuva

Artikkeli vuodelta 1961 sisältää ainakin Trabin kulutuslukemia. :lukea:

Avaa juttu tästä

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Trabantin koeajot, vertailut, lehtileikkeet jne. tänne
ViestiLähetetty: 11 Marras 2017, 22:30 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen

Liittynyt: 30 Loka 2010, 11:56
Viestit: 360
Paikkakunta: Siilinjärvi, Pohjois-Savo
Kuva


https://www.is.fi/autot/art-2000005442648.html


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Trabantin koeajot, vertailut, lehtileikkeet jne. tänne
ViestiLähetetty: 12 Marras 2017, 07:46 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 17 Joulu 2010, 19:04
Viestit: 272
Jotenkin häiritsee tuo lehtikirjoittelu DDR-autoista...toimittajat tms. ovat varustautuneett vahvoilla ennakkoluuloilla ja essonpaarin tiedoilla. Jos ottaa jonkun 60-luvun pikkuauton, ihan minkä vaan, jota ei ole kunnostettu edes, niin onhan ne kamalia. Ihan uusi tieto minulle, että Trabantissa on neuvostoliittolaisia osia :o ....Mossesta ja jopa Belaruksesta olen löytänyt ddr:läiset valot ja 140 sarjan Volvoista montakin osaa DDR:stä... :vihellys: .


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Trabantin koeajot, vertailut, lehtileikkeet jne. tänne
ViestiLähetetty: 12 Marras 2017, 11:04 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1405
Väritetyillä jutuilla saadaan ihmiset kiinnostumaan aiheesta, mutta onhan tuollainen ylilyönti jotenkin kohtuutonta. En nyt väitä, että Trabant jotenkin huippuauto olisi ominaisuuksiltaan, mutta jotain rajaa kuitenkin. Ammattitaitoinen omistaja ja toimittaja saisi jutusta kiinnostavan ihan jo rehellisesti kirjoitettuna.

"Ennen auton käynnistämistä konepelti on avattava ja bensiinihana käännettävä auki". Ei sitä "konepahvia" tarvitse avata pensahanan takia, kun vipu on apukuskin jalkatilassa.

"Ajovalot välkkyvät laiskasti parikymmentä sekuntia, ennen kuin suostuvat pysymään päällä. Sähköviat ovat Trabantille tyypillisiä." Jotain vikaa jossain. Sähkölaitteita on minimaalisen vähän. Sähkövikojen tyypillisyys kuuluu muihin merkkeihin.

"Suomessa on ajoneuvoliikennerekisterin perusteella vain yksi liikennekäytössä oleva Trabant. Malliksi on merkitty P-601 VAN". Museoautot eivät varmaankaa kuulu tähän luetteloon ja tarkastelu tehty varmaankin talvella.

"Vaimo ei suostu tulemaan kyytiin. Vanhin poika sanoo, että tämä on noloa". Tämä ei ole heidän elämässään ainoa ongelma.

"Ei se tästä ainakaan huonommaksi voi mennä. Mopoauto, joka on valmistettu Itä-Saksassa neuvostoliittolaisista osista". Tiedän paljon huonompiakin autoja, Neuvostoliittolaisia osia en ole vielä Trabantista löytänyt.

"Sisätilojen äänenvoimakkuus voi nousta 70–80 desibeliin. Ajettaessa duroplast-osat rämisevät ja pakokaasu haisee". No onpa hiljainen yksilö, aivan nykyautojen tasoa ja alle 70 db:llä ehdottomasti aikakautensa hiljaisin! Toisaalta kirjoittaja kuulee pahvinkin rämisevän. Pakokaasut haisevat vielä Euro-6 autoissakin.

"Auto on kesällä kuuma, eikä talvella voi ajaa. Duroplast ei nimittäin kestä pakkasta". Miksi Duroplast ei kestä pakkasta?

"Ei näissä ole ajo-ominaisuuksia. Aika letkuja nämä ovat. Ratista kannattaa pitää kiinni". Ajo-ominaisuuksiltaan aikansa pikkuautojen kärkeä, ei kai näillä muuten ralleissa olisi pärjätty. Ratista kannattaa pitää kiinni Trabantissakin.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Trabantin koeajot, vertailut, lehtileikkeet jne. tänne
ViestiLähetetty: 12 Marras 2017, 15:16 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1785
Paikkakunta: Global
Jutun video on ainakin ihan helmi ja kyseessähän on ryppyotsaton myyntipuhe! Täällä rupesi taas Rapanttikuume nousemaan. :thumpupb: :DDR2:

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Trabantin koeajot, vertailut, lehtileikkeet jne. tänne
ViestiLähetetty: 12 Marras 2017, 20:03 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 17 Joulu 2010, 19:04
Viestit: 272
"Vaimo ei suostu tulemaan kyytiin. Vanhin poika sanoo, että tämä on noloa". Tämä ei ole heidän elämässään ainoa ongelma. :D :D :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Trabantin koeajot, vertailut, lehtileikkeet jne. tänne
ViestiLähetetty: 12 Marras 2017, 20:25 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Avatar

Liittynyt: 09 Tammi 2016, 19:52
Viestit: 112
Paikkakunta: pirkanmaa
Mä olin 2002 Lausiz-rallissa. Yleiskilpailun voittaja ajoi Mitsubishi Protonilla ja kakkonen Audi A2:lla kolmas oli Trabant p800. Sitten olikin jo toista minuuttia väliä seuraaviin ja mukana oli sentään paljon vanhoja B-ryhmäläisiäkin mm.Siberan entinen tehdas Skoda.
Varovaisten utelujen seurauksena olisi viivalle valmiit ja jopa kilpailukykyiset Trabantit irronneet siinä 2500-3500€ haarukassa.
Jälkeenpäin on helppoa olla viisas........ :miksi:

_________________
Jos siinä on tähtimoottori sen täytyy lentää......


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Trabantin koeajot, vertailut, lehtileikkeet jne. tänne
ViestiLähetetty: 07 Joulu 2017, 14:08 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1785
Paikkakunta: Global
Kuva

Trabant 601 vuodelta 1963

Avaa juttu tästä

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Trabantin koeajot, vertailut, lehtileikkeet jne. tänne
ViestiLähetetty: 07 Joulu 2017, 18:42 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen

Liittynyt: 30 Loka 2010, 11:56
Viestit: 360
Paikkakunta: Siilinjärvi, Pohjois-Savo
Trabant 601 vuodelta 1963


Menikö vuosi oikein? Tekstissä sanotaan, että "sytytyksen säätymisjärjestelmästä kerroimme jo numerossa 2/1964"


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/5   [ 41 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com