353WR kirjoitti:
http://trabiteile.de/product_info.php/products_id/2112Kannattaako tuohon hintaan niitä tilata? (Siinä ei sanota millaisia tehoja voisi odottaa...)
Alamittaiset kilpakäyttöön, tunnettu ja luotettava valinta on Mikuni VM38 ja omavalmiste imusarja (imusarjan malli kuitenkin samantapainen). VM:n mallinen pyöreäluistinen kaasuttimen on joka tapauksessa oltava, koska litteäluistiset tulivat vasta myöhemmin isommissa kooissa saataville yleiseen myyntiin eivätkä siten sovellu Historic-käyttöön.
Helpoimmin pääsee kilpa-autoilun pariin rakentamalla A-ryhmän ralliauton, jolla voi osallistua Historicin A-ryhmään tai nykyautojen 1400-luokkaan. Kaasuttimena Jikov, pakoputki moottoritilassa, hissepuolella keskijäähdyttimellä ja vanhalla keulalla, 1400-puolella molemmilla jäähdytinversioilla.
Jos haluaa tehoa ja kulkuja enemmän, Historicin H1-ikäkauteen(-75), kaasuttimina BVF:iä, Mikunia, Solexia. Pakoputki auton alta.
Ekstreme äijät tehnevät 353WR:n H2 luokkaan (76-81), kevennettyjä korinosia, mutta tekniikka lähes samaa kuin edellä. Luokan muut autot tosi kovia rautoja, eli rattimiehelläkin on tekemistä että kerkiää alta pois..
Jos on valmiina eturumpujarrullinen aihio, voi tehdä G-ikäkauden hisseauton, jolla voi menestyä kuten Ohrankämmen on muutamana vuonna näyttänyt esimerkkiä.
20vuottahalunnut kirjoitti:
ajovarusteet noin 2000 donaa väh
Onneksi ei nyt ihan 2 000 000 €.. vaikka kalliita ovatkin