Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/1   [ 3 viestiä ]
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Historia
ViestiLähetetty: 03 Joulu 2016, 20:50 
Työn sankari
Työn sankari

Liittynyt: 21 Joulu 2014, 17:49
Viestit: 53
Näyttää siltä,että ensi keväänä olis mahdollista saada katsastus suoritetuksi tai ainakin yrittää. Sitä ennen kertokaas viisaammat jotka olette museoineet autonne. Pitääkö museotarkastus tehdä ennen rekisteröinti katsastusta jos meinaa saada entiset kilvet(jos eivät ole käytössä)jotka autossa on ollut? Lisäksi mihin täytyy varautua historian suhteen.Mulla kun ei ole muuta kuin läjä luovareita ja entinen rekisteriote.Myyjä ei osannut kertoa mitään auton historiasta.Jos olen ymmärtänyt oikein pitäisi jotain tietoa löytyä kantakorttirekisteristä.Entinen rekisteritunnus on RY-811. Mielestäni tämä on kymenläänin tunnus,mutta kilvet on palautettu vantaalle.Mistä kannatta lähteä purkamaan tätä solmua?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Historia
ViestiLähetetty: 03 Joulu 2016, 21:33 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 848
Paikkakunta: Sipoo
Miseptarkastuksen voi tehdä ennen rekisteröintiä, vaikka haluaisi vanhan tunnuksen.
Trafin kautta saat pyydettyä historian rekisterimmerkintöjen osalta tsi jos on vanhempi laite niin ohjaavat sitten eteenpäin (olikohan kansallisarkisto tms) ja jos on ollut rekisterissä ennen vuotta 64 tai 66, niin sitten selvittelemään kantakorttien kautta.

_________________
Ifa F9 309/9 -54
Ifa F9 309/1 -55
Wartburg 311/9 -56
Wartburg 311/9 -62 x2
Wartburg 311/2 -59
Wartburg 311/0 -59


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Historia
ViestiLähetetty: 03 Joulu 2016, 23:44 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1408
Ensiksi jäsenyys SA-HK:n kerhoon, niin museotarkastuksen hinta puolittuu. Historiaselvitys on aika vapaa, mutta kantakorteista siihen saa sopivan tarinan. Kymen kerholla on arkistot hyvällä tasolla, joten tuo R-kilpi varmaan selviää. Yhteyttä Kymen kerhon puheenjohtaja Mauno Hirviseen, niin homma alkaa sujumaan. Sieltä kantakortit ja tarkastajat. Tarkastus varmasti läpihuutojuttu. Varaosakirja ja ohjekirja ovat hyviä dokumentteja, kun todistusvelvollisuus on omistajalla, jos jotain kyseenalaistetaan. Minulta löytyy todistusaineistoa, jos tiukalle menee, mutta vahvasti epäilen ettei tarvita. Valokuvia projektista, alkuperäisistä verhoilusta näytepalat (saattaa joku ihmetellä punaista kattoa) ja valokuva etuviistosta neljänä kappaleena. Kesällä ajoon!

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/1   [ 3 viestiä ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 200 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com