Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/1   [ 3 viestiä ]
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Warre Unkarista
ViestiLähetetty: 19 Loka 2013, 21:53 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1408
http://www.hasznaltauto.hu/auto/wartbur ... 34-7258916

Aika kohtuuhinnoissa on nämä huippuyksilötkin Unkarissa. Lentokoneella Unkariin ja parin päivän päästä takaisin kotona!

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre Unkarista
ViestiLähetetty: 20 Loka 2013, 12:38 
Uusi aktivisti
Uusi aktivisti

Liittynyt: 27 Syys 2012, 00:11
Viestit: 3
Jó napot kívánok!

Kädethän tässäkin vielä ovat Eesaun, mutta se ääni (ja tuoksut) ovat syvältä Jaakobista. Täytyykös tässä tosiaan ruveta pelkäämään aidon itäarjalaisen rodun sekoittumista flegmaattiseen turhatahtiseen? Kyllä seitsemän liikkuvaa osaa pitää riittää autonmoottorin tarpeisiin. Elämä on liian lyhyt sen odottelemiseen, että vasta kahden kierroksen jälkeen tulee seuraava pamaus. :roll:

Ein Volk, ein Reich, zwei Takte!
Timo


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre Unkarista
ViestiLähetetty: 20 Loka 2013, 18:49 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1408
No nythän täällä arvostellaan suunnitelmatalouden aikaansaannoksia, mistä saattaa seurata arvostelijan siirtäminen järjestäytyneen yhteiskunnan ulkopuolelle. NelitahtiWarret ja Trabantit ovat kuitenkin pala Itäsaksalaisten autojen todella hidasta kehityskaarta. Uutta korimallia viivytettiin pitkään ja lukuisat parannusesitykset tyrmättiin valtion toimesta. Nelitahtitekniikka oli kuitenkin suurin uudistus koko historian aikana. Tällä koitettiin tehdä tuote taas haluttavaksi ja kilpailukykyiseksi. Tätä viimeistä vaihetta kesti vain muutaman vuoden, ennenkuin matto vedettiin jalkojen alta. Nyt kun entisten Itäsaksaisten iltarukouksen loppukevennys on vaihtunut Wartburgista Mercedekseen, niin meille on tullut mahdollisuus hankkia näitä Ihmetystä ja huvitusta aiheuttavia nelitahtisia komistamaan Suomen kirjavaa harrasteautokantaa. On aivan totta, että nelitahtikoneen ääni ei sovi Warreen ja muovipuskurit väkisin uudistettujen valaisimien kera sopivat 60-luvun saippualaatikkokoriin kuin jalka paskaan. Tämä tekee kuitenkin nelitahtiWarresta erikoisen ja historiallisesti merkittävän. Näitä on Suomessa aivan liian vähän ja se on vanhemmallekkin kansalle täysin tuntematon. Olin Trabantillani vuonna 1995 Himos ajoissa siirtolapuilla liikenteessä. Silloin ei vielä ollut uustuonti-autoja, koska verotus oli kohtuutonta. Yleisön joukossa ollut mies ripitti minut Trabantistani, joka oli pilattu uudemmilla penkeillä, tuning-ratilla ja kantikkailla puskureilla. Saarnamies vaihtui opetuslapseksi, kun pidin hänelle esitelmän alkuperäisestä 1987-mallisesta Trabantistani. 80-luvun yksityiskohdat 60-luvun korissa riitelevät keskenään, mutta sehän tekee näistä laitteista entistäkin kiinnostavampia. Nyt on aika ostaa hyväkuntoinen nelitahtiWarre tai Trabant! Hinnat ovat nousussa ja hyviä ei kohta enään saa ensimmäiseltä omistajalta.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/1   [ 3 viestiä ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 156 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com