Wartburg & Trabant Forum
http://www.warreteam.com/forum/

Warre 1987
http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=7508
Sivu 3/12

Kirjoittaja:  heikki [ 17 Huhti 2013, 21:04 ]
Viestin otsikko:  Re: Warre 1987

Warrea kurkistelin tallissa, käynnistinkin, starttia piti vähän vasaralla kopauttaa ennenkuin starttasi. Valonvaihdin ei toiminut, avasin, se keltaisen johdon toinen pää irti,siellä valonvaihtajan sisällä, tinasin kiinni, johan alkoi toimimaan. Leima pitäisi warreen hakea, pääsee ajelemaan, vikalista vähintäänkin...

Kirjoittaja:  heikki [ 12 Touko 2013, 17:36 ]
Viestin otsikko:  Re: Warre 1987

Innostuin varaamaan katsastusajan warrelle. Saa nähdä kuinkakäy, käsijarrua vähän kiristelin, jarruja herkistelin jo talvella..

Kirjoittaja:  heikki [ 15 Touko 2013, 17:36 ]
Viestin otsikko:  Re: Warre 1987

Warre on nyt katsastettu. Parista suojakumista puhuttiin, riittäisi innostusta noiden vaihtamiseen.
Jarrut kohdallaan, edessä 1.6 ja 1.8 takana 1.3 ja 1.1 käsijarru 1.2ja 1.0.
Lempyyn tapahtuma lauantaina kiinnostaa, en vielä osaa sanoa tuleeko lähdettyä. Tunnelmahan tuolla Savossa on kohdallaan 8-)

Kirjoittaja:  heikki [ 25 Touko 2013, 20:32 ]
Viestin otsikko:  Re: Warre 1987

Saatan muistaa väärin, tuntuu vaan että joskus 1980 luvulla warre kulki paremmin :? Käytin sytytysennakkoa n.4.5 mm, palasin takaisin 3 milliin...Pitää huomenna gps laitteella katsoa nopeutta, en kyllä ole varma tuosta kaasarin säädöstäkään.

Kirjoittaja:  Toveri Sladimir [ 25 Touko 2013, 23:27 ]
Viestin otsikko:  Re: Warre 1987

No, nykyautot ovat rivakampia, joten aika kultaa muistot. 3,5 mm ennakkoa, ja jos kilistää pintakaasulla ylämäkeen, niin ykköseen kannattaa laskea ennakko 2,5mm:iin. Tarkista, että kakkoskurkku aukeaa täysin. Putkikin saattaa olla tukossa, jos ei jaksa laukata. Kokeile kellolla sataseen kiihtyvyyttä. Pitäisi alle 20 s. mennä.

Kirjoittaja:  heikki [ 26 Touko 2013, 14:19 ]
Viestin otsikko:  Re: Warre 1987

Käänsin vähän kaasupoljinta ylöspäin, tuli enemmän liikkumavaraa, eihän se toinen kurkku avautunut juuriollenkaan. Pitää huomenna kokeilla kuinka käy...

Kirjoittaja:  Toveri Sladimir [ 26 Touko 2013, 18:02 ]
Viestin otsikko:  Re: Warre 1987

No älä nyt sitten korttias polta :lol: !

Kirjoittaja:  heikki [ 02 Kesä 2013, 15:31 ]
Viestin otsikko:  Re: Warre 1987

Warre alkaa nyt kulkea kuten pitääkin, kaasupolkimesta suurin syy löytyi. Puoliksi poikki poljin seutuvilta mistä se on koriin kiinni, kaveri hitsasi aamulla, hyvä kun mikä tuli. Pitää vielä yrittää tutkia bensapumppua, jotenkin tuntuu että joku kalvo/tiiviste fuskaa.

Kirjoittaja:  heikki [ 12 Heinä 2013, 07:07 ]
Viestin otsikko:  Re: Warre 1987

Viikon verran warrea olen pitänyt käyttöautona. Kylmänä hiukan katkonaista käynti, ei haittaa menoa, tulpanjohtoja epäilen, tai tulppia...Olisko n. 450 kilometriä viikossa tullut ajeltua, taajamissa ja valtateillä.
Kauppareissulle pitää varata aikaa, jututtajia riittää. Taitavat kaikki olla sitä mieltä että näitä vanhoja autoja pitää säilyttää, voishan sitä tietysti kesällä kaljaakin juoda...

Kirjoittaja:  heikki [ 26 Heinä 2013, 12:13 ]
Viestin otsikko:  Re: Warre 1987

Daytona renkaat alla, lähes uudet, olikohan koko 165,13,80...Parin viikon välein ilmanpainetta pitää tarkistaa, jokaisen renkaan paine vähenee 0.1 viikossa. Vararenkaana nyt aito pneumant, oli jo vararenkaana mulla vuonna 1986, paine säilyy tuossa vuodesta toiseen samana.

Sivu 3/12 Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/