Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 3/12   [ 114 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2013, 21:04 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Warrea kurkistelin tallissa, käynnistinkin, starttia piti vähän vasaralla kopauttaa ennenkuin starttasi. Valonvaihdin ei toiminut, avasin, se keltaisen johdon toinen pää irti,siellä valonvaihtajan sisällä, tinasin kiinni, johan alkoi toimimaan. Leima pitäisi warreen hakea, pääsee ajelemaan, vikalista vähintäänkin...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 12 Touko 2013, 17:36 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Innostuin varaamaan katsastusajan warrelle. Saa nähdä kuinkakäy, käsijarrua vähän kiristelin, jarruja herkistelin jo talvella..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 15 Touko 2013, 17:36 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Warre on nyt katsastettu. Parista suojakumista puhuttiin, riittäisi innostusta noiden vaihtamiseen.
Jarrut kohdallaan, edessä 1.6 ja 1.8 takana 1.3 ja 1.1 käsijarru 1.2ja 1.0.
Lempyyn tapahtuma lauantaina kiinnostaa, en vielä osaa sanoa tuleeko lähdettyä. Tunnelmahan tuolla Savossa on kohdallaan 8-)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 25 Touko 2013, 20:32 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Saatan muistaa väärin, tuntuu vaan että joskus 1980 luvulla warre kulki paremmin :? Käytin sytytysennakkoa n.4.5 mm, palasin takaisin 3 milliin...Pitää huomenna gps laitteella katsoa nopeutta, en kyllä ole varma tuosta kaasarin säädöstäkään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 25 Touko 2013, 23:27 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
No, nykyautot ovat rivakampia, joten aika kultaa muistot. 3,5 mm ennakkoa, ja jos kilistää pintakaasulla ylämäkeen, niin ykköseen kannattaa laskea ennakko 2,5mm:iin. Tarkista, että kakkoskurkku aukeaa täysin. Putkikin saattaa olla tukossa, jos ei jaksa laukata. Kokeile kellolla sataseen kiihtyvyyttä. Pitäisi alle 20 s. mennä.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 26 Touko 2013, 14:19 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Käänsin vähän kaasupoljinta ylöspäin, tuli enemmän liikkumavaraa, eihän se toinen kurkku avautunut juuriollenkaan. Pitää huomenna kokeilla kuinka käy...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 26 Touko 2013, 18:02 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
No älä nyt sitten korttias polta :lol: !

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 02 Kesä 2013, 15:31 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Warre alkaa nyt kulkea kuten pitääkin, kaasupolkimesta suurin syy löytyi. Puoliksi poikki poljin seutuvilta mistä se on koriin kiinni, kaveri hitsasi aamulla, hyvä kun mikä tuli. Pitää vielä yrittää tutkia bensapumppua, jotenkin tuntuu että joku kalvo/tiiviste fuskaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 12 Heinä 2013, 07:07 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Viikon verran warrea olen pitänyt käyttöautona. Kylmänä hiukan katkonaista käynti, ei haittaa menoa, tulpanjohtoja epäilen, tai tulppia...Olisko n. 450 kilometriä viikossa tullut ajeltua, taajamissa ja valtateillä.
Kauppareissulle pitää varata aikaa, jututtajia riittää. Taitavat kaikki olla sitä mieltä että näitä vanhoja autoja pitää säilyttää, voishan sitä tietysti kesällä kaljaakin juoda...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 26 Heinä 2013, 12:13 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Daytona renkaat alla, lähes uudet, olikohan koko 165,13,80...Parin viikon välein ilmanpainetta pitää tarkistaa, jokaisen renkaan paine vähenee 0.1 viikossa. Vararenkaana nyt aito pneumant, oli jo vararenkaana mulla vuonna 1986, paine säilyy tuossa vuodesta toiseen samana.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 3/12   [ 114 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com