Muuta fontin kokoa
Tänään on 19 Marras 2018, 16:16


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 6/8   [ 74 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Wartburg, Barkas ja Trabantin prototyypit ja erikoismall
ViestiLähetetty: 12 Huhti 2017, 22:10 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1775
Paikkakunta: Global
P100:n kromiosien määrä on myös aika huikea ja tuulilasin + takalasin ympärillä jo lähes jenkkivehkeiden tyylinen lista.

Oliko tämä varmasti keskimoottorinen malli? Kakkoskuvassa nokan alta näyttäisi pilkottavan pakoputki.

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg, Barkas ja Trabantin prototyypit ja erikoismall
ViestiLähetetty: 13 Huhti 2017, 17:56 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 967
Totta turiset, kone on edessä! P100 malleja onkin etu- ja keskimoottorisena. Näyttäisi siltä, että pohjan alla on 353:n pakoputki, mutta ei. Kone onkin mahalleen kallistettu keskimoottorisen malli. Warre-Team lisäilee kuvia myöhemmin :happy 2: .

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg, Barkas ja Trabantin prototyypit ja erikoismall
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2017, 14:34 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1775
Paikkakunta: Global
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Hienot ovipahvit. Tuulilasin kromikehys näyttää paksulle näissäkin kuvissa...

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg, Barkas ja Trabantin prototyypit ja erikoismall
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2017, 22:42 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 31 Loka 2010, 22:58
Viestit: 278
Voisikohan kuitenkin olla niin,että tämä malli on rakennettu 353:n osia mahdollisimman paljon hyödyntäen sen jälkeen kun 353 on jo ollut olemassa? No toisaalta kai niitä 353-protojakin on ollut olemassa jo aika aikaisessa vaiheessa, vuosia ennen tuotannon aloittamista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg, Barkas ja Trabantin prototyypit ja erikoismall
ViestiLähetetty: 15 Huhti 2017, 10:14 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 967
Ei tuossa 353:een viittaa kun tuo "bandtacho" mittaristo. 311-mallista oven saranat, konepellin lukko, ilmanpöhistimet, moottori alunperin, kojetaulun katkaisijat... Varsin tyylikäs ja ajanmukainen on ollut 50-luvun suunnitteluksi, jos 61 on tuo synnytetty. Keskimoottorinen unohdettiin jäähdytysongelmien takia, mutta tuolle etuvetoratkaisulle ei olisi pitänyt olla esteitä. Tuo kuitenkin todennäköisesti itsekantavaa tyyppiä? Kunhan ylläpito saa kuvan moottorista, niin ihmetellään lisää. Harmillista, kun nämä protot ovat museoissa konepellit tiukasti kiinni, kun tällaisissa pitäisi olla luukut auki ja peilit alla.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg, Barkas ja Trabantin prototyypit ja erikoismall
ViestiLähetetty: 15 Huhti 2017, 21:00 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1775
Paikkakunta: Global
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg, Barkas ja Trabantin prototyypit ja erikoismall
ViestiLähetetty: 15 Huhti 2017, 22:32 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 967
Jos nyt oikein näen, niin jarrulevyt ovat vaihteiston kyljessä :shock: . Kopioivatko Länsi-Sakut tämän Audi 100:aan? Entäs tuo vaihteisto, onko tuttu? Mikähän kaasari tuossa on? Tunnistaako kukaan?

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg, Barkas ja Trabantin prototyypit ja erikoismall
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2017, 09:56 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 967
Hieman kun asiaa selvittää, niin jo DKW F102-mallissa oli levyjarrut tuolla vaihteiston kyljessä. Jokatapauksessa 1961 tuo ratkaisu on ollut aikaansa edellä. Ei sillä, että se olisi ollut hyvä ratkaisu, kun se unohdettiin etuakselilta jo 70-luvulle tultaessa. Ajatus vetoakselilla ja vetonivellä jarruttamisesta tuntuu jopa vaaralliselta.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg, Barkas ja Trabantin prototyypit ja erikoismall
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2017, 10:43 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 291
Olihan Citroen ID/DS-malleissakin jarrulevyt toosan kyljessä, jo alusta pitäen. Näissä olikin ongelmia, Huollon "helppouden" vuoksi. Jarrut jäivät jopa niin jumiin, että ei liikkunut minnekään. Nähty ja koettu on. Toisaalta ajo-ominaisuuksia ei huonontanut, jousittamaton massa oli pienempi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg, Barkas ja Trabantin prototyypit ja erikoismall
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2017, 16:10 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 967
Juu, rättisitikan rumpujarrut tuolla vaihteiston kyljessä tuli mieleen, mutta isompien Citikoiden jarrut vaihteiston kyljessä on jäänyt näkemättä. CX:n jarruja on kyllä tullut joskus rassattua, niitä jossa on ne "kolikot" käsijarrulle.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 6/8   [ 74 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com