Site Admin |
|
|
Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46 Viestit: 1804 Paikkakunta: Global
|
Warre saatiin eilen takasin Maken hoivista, ja nyt kyllä pelaa todella hienosti!
Mitä kaikkea sille sitten tehtiin?
Moottori vaihdettiin n 60tkm ajettuun ja hyväksi todettuun. Kaasari vaihdettiin 1 kurkkuisesta --> 2 kurkkuiseen. Samalla puolat, puolan johdot, sytytystulpat vaihdettiin. Myös bensatankki vaihdettiin ja bensalinja puhdistettiin (jos ymmärsin oikein niin pariin kertaan). Sitten myös se nestettä vuotava ratti vaihdettiin.
Tuo kaasarin vaihto 2 kurkkuiseen: Hieno päivitys autoon ja ero on huima! Nyt voi ajella motarilla rennosti 100-120 vauhtia, ilman että kone tekee kuolemaa, kuten aikasemmin. Myös alavääntö lisääntyi merkittävästi. Kiikalan-Maken mukaan kulutuskin pieneni, mutta tätä en ole vielä ehtinyt itse kokemaan. Ainakin näin ensivaikutelman mukaan, todella suositeltava päivitys. Auto lähtee nyt myös salamannopeasti käyntiin.
Sitten rallimiehiltä ja venhemmilta guruilta olisi mielenkiintoista saada kommentia: Autossa oli kiinni kärjetön sytytys alunperin. Kun vaihtomoottori oli säädetty kohdalleen kärjellisellä = auto oli valmis ja kulki hyvin, niin laitoimme vielä kärjettömän siihen kiinni (minun toivomuksesta, kun olen tällänen digimies ) ja auto meni siitä ihan sekasin. Meni yksi päivä, että se saatiin takasin siihen mistä lähdettiin. Ei auttanut vaikka kärjellisen laitto takasin kiinnin niin käynti oli silti edelleen hukassa. Kuulemma tämä on rallipiirieissä tuttua ja kärjetön systeemi on vihattu ja sitä kartetaan kuin ruttoa? Nyt autossa on kärjellinen systeemi kiinni, enkä sitä kärjetöntä kaipaa kun se kulkee nyt näin hienosti.
Kiitokset Kiikalan-Makelle todella isosta työstä (hän auttaa muitakin jos on tarvetta isompiin remppoihin, mistä ei itse selviä), ja luottopakki Pöljälle osista!
_________________ WarreTeam.com
|
|