Pienenä tein "aina" sitä, miknkä äiti kielsi. Varttuneempana on jonkun kerran väännetty kättä auton muutoksista, joskus hyvälläkin tuloksella. (Paino sanalla joskus) Tämän hetken rojetkina Vulvan tai Bemarin tekniikan pajottaminen Isabellaan. Rajoilla mennään paikkapaikoin.
Jos kuka teistä / meistä on tutustunut VW:n tekniikkaiseen Warpuseen, niin hilfen mich, bitte ! Miten pyöränripustus on istutettu vanhaan runkoon, kummasta ohjauslaitteet, entä tuliseinä ja polkimet, lämppäristä puhumattakaan ? Taka-akseli, jarrut, sun pensselit ? Summa summarum: Jos kerran ossi saa soveltaa, niin miksen minä ? Prosenteilla voi joutua vähän pelaamaan, mutta vanhakantaista ARK:n "Ei, kun me niin sanotaan", ei enää tarvinne kuulla. Onhan Warreja Sovjet Finlandiassakin jo liikkeellä 4t-versioina. Kanta-auto on jo katsottuna, moottori ja tehonsiirtely hukassa, enkä usko kenenkään tästä aitoa rakentavan. En siis tuhoaisi ainutlaatuista aihiota. Noch einmal, hilfe ! wileeni.
P.S. Vitonen lyhyestä saksasta, sekin joskus sotien jäläkeen.
|