Wartburg & Trabant Forum http://www.warreteam.com/forum/ |
|
Wartburg 353W 1982 http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=11145 |
Sivu 1/1 |
Kirjoittaja: | Toveri Sladimir [ 12 Elo 2018, 21:39 ] |
Viestin otsikko: | Re: Wartburg 353W 1982 |
Lohkossa merkintä 282, joten 82 on vuosimalli suurinpiirtein. Viimeisiä BVF-kaasarilla olevia. Pumppu on se uudempi, joka tuli 70-luvun alussa ja säilyi loppuun saakka. Onnea projektiin, peltitöitä näköjään tiedossa. |
Kirjoittaja: | sami_k [ 12 Elo 2018, 21:47 ] |
Viestin otsikko: | Re: Wartburg 353W 1982 |
Onnea uudesta pelastuksesta Onhan siinä jonkun verran työntouhua mutta pintapellit näyttäisi kohtuu ehjiltä. Aika lailla yhtä kauan ollut oman onnensa nojassa kuin oli tuo omakin projekti |
Kirjoittaja: | Warre 1000 [ 13 Elo 2018, 00:35 ] | ||
Viestin otsikko: | Re: Wartburg 353W 1982 | ||
Onneksi olkoon löydystäsi! Vuonna 1966 tuli tämä kantikas Wartburg, ja sen sarjanumerot alkoivat 01xxxxx. Sinun Warressa sarjanumerot alkavat 17xxxxx, mikä merkitsee vuosimallia 1982. Se sarjanumero mikä käytetään rekisteriotteessa on raamin sarjanumeroa. Se löytyy raamin poikkivarressa vasemmelle suurin piirtein kaasuttimen edessä. Minusta Warresi ei pahasti on kärsinyt 20 vuotta jälkeen seisomassa ulkona metsänreunassa. Olen nähnyt pahempaa, mikä on säilytetty katon alla. Moottori jumissa ja vaihdetta ei saatu vapaalle niin voimalla vedettiin ulos tallista toista etupyörää pyörien väärinpäin.
|
Kirjoittaja: | warreteam.com [ 13 Elo 2018, 10:25 ] |
Viestin otsikko: | Re: Wartburg 353W 1982 |
Tervetuloa Foorumille ja tsemppiä projektiin! Hienoa kun ketjussa on jo näin paljon kuvia Ai tällä museotarkastajalla oli jäänyt tämmönen helmi ulos seisomaan... |
Kirjoittaja: | Tourist [ 13 Elo 2018, 17:29 ] |
Viestin otsikko: | Re: Wartburg 353W 1982 |
Warre 1000 kirjoitti: Onneksi olkoon löydystäsi! Kiitoksia! En tiedä huomasitko, mutta otin kuvan kaikista numeroista, ainoa jonka merkitystä en tunne oli se rungossa vasemmalla oleva, samanlaiseen lappuun lyöty kuin korinumero (numero 17 17832 ehkä)? Rungon numerohan on oikealla sekä valmistekyltissä, 17 12688. Toverilla varmaan löytyisi infoa tarkemmasta valmistusajankohdasta? Eiköhän nämä ulkona seisotetut ole aika yksilöllisesti hajonneet... Silläkin lie merkitystä onko aina varjoisa paikka vai aurinkoinen, minkälaisia puita ja kuinka lähellä ja miten vaikka sadevedet vaikuttaa. Tässä tosiaan on pintapellit ihan hyvät, kuten sami_k jo huomasikin. Sen vähän mitä olen raamia kurkkinut näyttää sekin eheältä. Helmat, ovien alareunat, lattiapellin nurkat, ja juuri esimerkiksi tuo paikka josta kuvan laitoit eli takalokarin yläreunat, ovat huonoimmin kestäneet aikaa. Etupäästä ei ehkä muuta tarvitse tehdä kuin suoristaa spoileri. Jarruihin asti en vielä ehtinyt, mutta neste on jonnekin hävinnyt. Luultavasti saa tehdä linjat uusiksi. Kone näyttää sisältä siistiltä ja puristuksia tuntui olevan (en vielä mitannut), apulaitteet olivat alkuperäisiä mutta ainakin laturi täytyy rempata ja kärkipöydän laakeri tuntui todella tahmealta, samoin vesipumpun. warreteam.com kirjoitti: Tervetuloa Foorumille ja tsemppiä projektiin! Hienoa kun ketjussa on jo näin paljon kuvia Kiitos huomiosta ja kuvathan on kivoja Itse kun on vielä niin lahopää, niin ellei joka vaiheesta olisi kuvia, en muistaisi tuleeko ratti sisä- vai ulkopuolelle autoa. Niin, se on kai tuollaista kun autoja on liikaa... No hän malttoi kuitenkin luopua, itse asiassa häneltä vielä tuli aloite tähän. Kieltämättä varmasti viime hetket käsillä tämänkin tapauksen pelastamiseen. Nyt tullee hommiin ja päivityksiin parin viikon tauko, lähden etsimään Unkarista osia |
Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |