Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 13/35   [ 342 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 35  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Wartburg 353w vm81 erikois plussa
ViestiLähetetty: 01 Elo 2017, 23:45 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2016, 21:34
Viestit: 339
Toveri Sladimir kirjoitti:
Orkkis etuläppiä pelteineen EHKÄ saatavissa syksymmällä.

Näille ei ainakaan tällä hetkellä ole tarvetta mutta kiitos tarjouksesta :kitosss:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg 353w vm81 erikois plussa
ViestiLähetetty: 01 Elo 2017, 23:49 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2016, 21:34
Viestit: 339
Warre 1000 kirjoitti:
Minulla ollut saman ongelman 80 km/h vauhdissa vanhalla moottorilla. Auttaako ryypyn puoliväliin vetämistä?

Ryypyn asennolla en ole huomannut olevan vaikutusta, tästä syystä epäilykset kääntyvätkin enempi sytytyslaitteiston puoleen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg 353w vm81 erikois plussa
ViestiLähetetty: 02 Elo 2017, 23:49 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
sami_k kirjoitti:
Warre 1000 kirjoitti:
Minulla ollut saman ongelman 80 km/h vauhdissa vanhalla moottorilla. Auttaako ryypyn puoliväliin vetämistä?

Ryypyn asennolla en ole huomannut olevan vaikutusta, tästä syystä epäilykset kääntyvätkin enempi sytytyslaitteiston puoleen.


Kuulostaa todennäköisempää, jos tilanne ei ole toisinpäin eli liikaa bensaa. Sitä saattaisi näkyä mustalla sytystulpalla. Normaali sytytystulpat ovat ruskeita.

Minulla puoliryyppyä auttoi. Pääsuutiin vaihto 115 => 125 ei minulla auttanut, koska myöhemmin bensapumppu alkoi toimia heikosti, sekä kasuttimessa oli matala pintatasoa. Ja mikä mahtaisi 1 - 2 mm väljän kiertolaakerin vaikutus olla puolikuormitetun moottorin käynnille?

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg 353w vm81 erikois plussa
ViestiLähetetty: 03 Elo 2017, 05:26 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2016, 21:34
Viestit: 339
Tulppien väriä olen myös seurannut ja ne ovat kaikki olleet kahvin ruskeita kuten pitääkin. Pitää vielä kokeilla onko puolien lämpötiloissa suuria eroja ajon jälkeen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg 353w vm81 erikois plussa
ViestiLähetetty: 06 Elo 2017, 12:46 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2016, 21:34
Viestit: 339
Tuli tuossa semmonen "foliohattuteoria" mieleen tuosta korin resonoinnista mieleen. Kun nyt vaihteiston tuki on jäykkä ja koneen kumet alkuperäiset löysät niin tietyllä kierrosluvulla kone alkaa ikäänkuin pomppimaan löysien koneen kumien takia. Täytyy melkeen kokeilla laittaa jotkun puristimet moottorin kumeihin jos resonointi vähenisi :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg 353w vm81 erikois plussa
ViestiLähetetty: 06 Elo 2017, 20:16 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2016, 21:34
Viestit: 339
En huomannut eroa vaikka liimapuristimilla moottorin kumityynyt jäykistin eli ilmeisesti vaihteiston kumi on vain liian jäykkä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg 353w vm81 erikois plussa
ViestiLähetetty: 08 Elo 2017, 07:18 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 22 Tammi 2015, 16:23
Viestit: 171
Heh! Aika hankala sitä värinää on saada pois, kumin vaihto mahtaa olla ainoa keino. Itselleni pitäisi vielä vaihtaa vanhat moottorikumitkin paikalleen jos saisi tuon viimeisenkin värinän pois. Minulla on myöskin korikiinnikkeet uusittu ja sieltä voi johtua myös värinää, täytyy tutkailla vielä tarkemmin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg 353w vm81 erikois plussa
ViestiLähetetty: 08 Elo 2017, 09:58 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 323
"Uusikeulainen " versio on muutenkin äänekkäämpi. Kun korityynyt on läpipultattuja. Aiemmin oli vulkanoiduin korikiinnikkein. Myös uudemmat moottori ovat paremmin värinävaimennettuja: vp:n akseli umpiterästä. Siis massaa enemmän.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg 353w vm81 erikois plussa
ViestiLähetetty: 08 Elo 2017, 10:54 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1408
Läpipultatut kumityynyt tuleva jo aiemmin, olisiko jo 1980?

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg 353w vm81 erikois plussa
ViestiLähetetty: 08 Elo 2017, 11:07 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1408
Uudet moottorintyynytkin ovat suhteellisen jäykkiä verrattuna alkuperäisiin. Onkohan Unkarilaisilla erilainen käsitys mukavuudesta
:vihellys: Tuota voisi katsella lieriökumiluetteloista pehmeimmän mukaan.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 13/35   [ 342 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 35  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com