Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 4/4   [ 36 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Juhan Wartburg 311
ViestiLähetetty: 20 Heinä 2017, 01:11 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1785
Paikkakunta: Global
Tästä tulee kyllä todellinen helmi! Toi on hienompi sisältä kun mun Cadillac :D :viisi:

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Juhan Wartburg 311
ViestiLähetetty: 07 Syys 2017, 13:47 
Työn sankari
Työn sankari

Liittynyt: 21 Joulu 2014, 17:49
Viestit: 53
No niin,museotarkastus on eilen suoritettu ja hyväksytty museoajoneuvoksi.Tänä aamuna on tehty rekisteröinti ja käyttöönotto ilmoitus.Valitettavasti entisiä kilpiä en saanut,mutta ajetaan nyt sitten museokilvillä.Heti ensi metreillä löytyi pieniä taikka saattaa olla suuria lastentauteja.Tässähän ei ole vesipumppua joten jäähdytys on vapaa kierrolla.Lämmöt nousi jo 2 km ajon jälkeen melkein punaiselle eikä lämpötila ulkona ollut edes lämmin. Nyt en pysty heti kättelyssä sanomaan kapillarimittarin tarkkuudesta näyttääkö se lämmöt miten tarkasti.Onko kellään kokemusta vapaakierto jäähdytyksestä, riittääkö se vai pitääkö olla kansipahveja kasa takakontissa? Toinen juttu on käynnistämisen kanssa ja käynnissä pysymisen kanssa.Kaasuttimen säätö on varmaan pielessä,kun sillä ei ole vielä ajettu juuri lainkaan.
Pysyy kyllä käynnissä hyvin paikallaan,mutta ajossa kun löysää kaasun pois meinaa sammua.Pari kertaa kun polkaisee kaasua käy sitten taas tyhjäkäyntiä ihan hyvin.Mutta käynnistäminen tuntuu olevan tuskaista. Lupaa mutta ei jaksa kunnolla lähteä tulille.Laita kuvan kilvissä kunhan tuo vesisade joskus helpottaa,ei viitsi lähteä kastelemaan itseään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Juhan Wartburg 311
ViestiLähetetty: 07 Syys 2017, 14:06 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 847
Paikkakunta: Sipoo
Ainakaan IFA:ssa mulla ei ole mitään ongelmia lämpöjen kanssa.
Tuossa kaasarissahan ei taida olla paljon ruuvattavia säätöjä.

AJ

_________________
Ifa F9 309/9 -54
Ifa F9 309/1 -55
Wartburg 311/9 -56
Wartburg 311/9 -62 x2
Wartburg 311/2 -59
Wartburg 311/0 -59


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Juhan Wartburg 311
ViestiLähetetty: 07 Syys 2017, 22:36 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen
Avatar

Liittynyt: 04 Touko 2013, 22:37
Viestit: 128
Paikkakunta: Maalahti
Juice63 kirjoitti:
No niin,museotarkastus on eilen suoritettu ja hyväksytty museoajoneuvoksi.

Erittäin suuret onnittelut! On hieno!
Olen "muutaman" 311-Warren vuosien saatossa nähnyt, mutten yhtäkään noin punaista, siis sisäpuolelta! Onko tuo siis ollut tuon värinen sisältä uutena? punaiset kangasmatot? (olen nänhyt vain ja ainoastaan harmaita). Ja sisäkatto? (taaskin olen nähnyt vain harmaan eri sävyjä katoissa). Mahtava joka tapauksessa!

_________________
FWP = "Finnish Wartburg Protectors" - yhdistys, perustettu 1985

Omistanut n. 80 kpl Wartburgia vuosina 1985-2021. Tallessa nyt vain 4 kpl; 2 kpl museoajoneuvoa (311 camping & 353W) ja 2 projektia (311 3-D tourist & 353)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Juhan Wartburg 311
ViestiLähetetty: 08 Syys 2017, 09:49 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
Kaasutinongelmissa soita Alholle. Tuo jäähdytys ihan teoreettisella tasolla. Lämpö nousee ylös jäähdyttimeen ja palaa alakautta takaisin. Alkaako jäähdytin lämpeämään heti koneen lämpeämisen mukana? Jos ei lämpeä, niin silloin kiertoa ei tapahdu. Jos lämpeää, niin silloin lienee kaikki OK?

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Juhan Wartburg 311
ViestiLähetetty: 08 Syys 2017, 14:03 
Työn sankari
Työn sankari

Liittynyt: 21 Joulu 2014, 17:49
Viestit: 53
Punaiset matot siinä on ollut,tosin vain pienemmät palat on jäljellä.Tuskin harmaita ja punaisia on sekoiteltu keskenään. Sata varmahan tästä ei voi olla kun takamatto on vuosien varrella hävitetty.Katto on kyllä ollut punainen,kun alkuperäinen sävy löytyi taitoksista,kuten aikaisemmin kerroinkin.Liitän kuvat pienemmistä paloista.Käytin auton lämpimäksi ,kyllä siinä ilmeisesti vesi kiertää kun alapuoli jäähdyttäjästä on viileämpi.Mittasin vielä digitaalimittarilla veden lämmön.Se nousi 97 asteeseen mutta ei kiehunut.Lähden nyt suorittamaan neitsytmatkan.Saa nähdä kuinka käy. Tämä laite on ollut viimeksi tien päällä rekisteröitynä v.1978 eli melkein 40v. sitten .


Liitteet:
Tiedoston kommentti: Lähdössä tien päälle
IMG_1054.JPG
IMG_1054.JPG [ 214.05 KiB | Katsottu 6294 kertaa ]
IMG_1053.JPG
IMG_1053.JPG [ 179.59 KiB | Katsottu 6294 kertaa ]
IMG_1051.JPG
IMG_1051.JPG [ 163.97 KiB | Katsottu 6294 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 4/4   [ 36 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com