Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/3   [ 25 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 12 Tammi 2015, 21:54 
Työn sankari
Työn sankari

Liittynyt: 30 Huhti 2014, 20:22
Viestit: 53
Niin kuin kuvasta näkyy tuohon hihna hinkkaa. Kuvasta näkyy myös että on talviaika eikä painepesuri ole käytössä. Koneen lohko on siis 353 etujäähdyttäjä mallista.
Vaikka noita koteloita olisikin erilaisia varmaan tuo hinkkaava kohta on samanlainen, on niin lähellä tuota pulttia ettei paljoa erilainen kai voi olla.
Mulla olisi kyllä 353 takajäähdytynmallin kansi ja jäähdytin mutta en millään viitsisi alkaa jäähdyttimen kiinnityksiä rakentamaan.


Liitteet:
hihna2.jpg
hihna2.jpg [ 51.94 KiB | Katsottu 6654 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 13 Tammi 2015, 02:36 
Aktivisti
Aktivisti

Liittynyt: 25 Syys 2014, 23:01
Viestit: 15
Täytyy vähän ottaa koneikon reunasta pois,että hihna mahtuu kulkemaan.
Mun autossa se ainakin onnistui.Läheltä menee,mutta sopii.
Voin laittaa kuvan kunhan pääsen pelipaikalle,mutta voihan sitä flektiakselin pyörää suurentaa jos ei muuten onnistu.
Kaihdinkaan ei mahdu ilman pientä sovitusta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 13 Tammi 2015, 11:11 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 323
Nuo kannethan ovat samanlaiset, etu- ja takajäähdyttimellisissä 353:ssa. Pumpuissa pieni ero. Kun tässä lienee 311-kansi, niin eikö siinä ole pumpun akseli toisella sivulla :?: . Siksi noin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 13 Tammi 2015, 20:19 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
Olet oikein. 353:n kannessa akseli on toisella puolella.

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 13 Tammi 2015, 20:43 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
Kävin katsomassa vintillä toista katkojenkotelosta, muttei näköjään siitä ole apua. Tässä kuvan sitä toista tyyppiä.


Liitteet:
IMG_1210.JPG
IMG_1210.JPG [ 107.5 KiB | Katsottu 6618 kertaa ]

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 14 Tammi 2015, 11:15 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1785
Paikkakunta: Global
Kuva

Kuva

Lisää Watte64:n lähettämiä kuvia aiheiseen.

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 16 Helmi 2015, 10:36 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 323
Tuli vaan tässä mieleen, että kuinkahan 311:n toosa kestäisi 353:n koneen. Kun ei tahtonut kestää 1000:n/ 45hv? konettakaan. Ehkä laatuöljyt....Muistelen itseltäni v-63:sta menneen periä enemmän, kuin 1. Lautashampaita katkeili, sellaisella oli mukava ajella, kunhan sai kulkemaan, kolinoiden kera. 311 toosahan oli mitoitettu IFA:aan, sen tehoille?. Tuo toosa oli mukava kasata. 353 paaljon helpompi. Ja kyllä niistä alkuperäislaakereita kului, korvasin mm. FAG-merkkisillä.


Viimeksi muokannut vanhawarristi päivämäärä 17 Helmi 2015, 23:19, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 17 Helmi 2015, 21:49 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
Olen ymmärtänyt että 353:n vaihdelaatikko oli Wartburgin paras laatikko. 311:n laatikon hajoaa helpommin puhumattakaan 4T-vaihdelaatiikkoa.

Kuitenkin on tosi hankalaa laittaa 353:n vaihdelaatikon 311:seen. Mutta sellaistakin on kyllä tehty.

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 17 Helmi 2015, 23:37 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 323
Kyllä se Warren paras oli, eikä lopun huono muutenkaan. Toimi äänettömästi. Kunhan oli yksi laakerienvaihtorumba tehty. Tekninen rakenne järkevä, täysin vierintälaakeroitu, no jaa, pakkirattaassa pusla. Kytkinakselin/vapaakytkimen neulalaakeri
R Na 4906? sai nirkosesti roiskeöljyä, mutta ei ihan kuivana käynyt.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353:sen moottori 311:teen
ViestiLähetetty: 19 Helmi 2015, 13:39 
Työn sankari
Työn sankari

Liittynyt: 30 Huhti 2014, 20:22
Viestit: 53
Nyt 353 moottori paikallaan ja toimii. Hihna ongelmaan laikkasin samantyyppisen kolon kuin Watte64:n kuvassa.
Ensin oli käynti heikkoa mutta sitten huomasin että kaksi puolaa oli 12V. Niiden vaihdon jälkeen alkoi käynnin saundi kuulostamaan oikean laiselta.
Vaihdelaatikon kestävyyden en usko olevan moottorin "tehojen" taholta ongelma. Rauhallisesti on tarkoitus sauhutella menemään, jos muuten aski hajoo nii se johtuu muista asioista. Mikä on hyvää öljyä vaihdelaatikkoon?


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/3   [ 25 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com