Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/1   [ 7 viestiä ]
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kiikalan-Maken projektit
ViestiLähetetty: 13 Elo 2024, 23:16 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1806
Paikkakunta: Global


https://www.youtube.com/watch?v=YFiWyHDZGZk

Tähän ketjuun tulee näytille Kiikalan-Maken projekteja, ja aloituksena 1971 Wartburg 353 Rallyn pikatyypit. Laite on museokatsastettu ja FIA-passitettu. Teho n 85hv.

:wartburgx:

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kiikalan-Maken projektit
ViestiLähetetty: 15 Elo 2024, 20:19 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1806
Paikkakunta: Global
Kuva

Kuva

Kuva

Kävimme tutustumassa Kiikalan-Maken tiluksiin ja yllä muutama maistiainen.

Katso koko
galleria tästä!

:DDR2:

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kiikalan-Maken projektit
ViestiLähetetty: 17 Elo 2024, 19:33 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 807
Paikkakunta: Pietarsaari
Isän viimeisen ostaman Warren oli vm. 1981. Sillä oli samanlaiset valoheittimien pyyhkijät kuten Kiikala-Maken erikoiswarrea.

Suomessa tuli määräys, että uudet autot piti olla varustettu valoheittimien puhdistusjärjestelmällä. Itäsaksassa ei sellaista ollut tarvetta, eikä saatavilla. Ongelma ratkaistettiin Suomessa asentamalla Ladan pyyhkijäjärjestelmää uuteen myytäviin Wartburgiin. Porattiin reikä pyyhkijän varten ja asennettiin Ladan vesisäiliön moottoritilaan. Muistaakseni vettä myös ruiskutettiin valoheittimelle, ja pyyhkijämoottori toimii vesipaineella.

Sen järjestelmän kanssa olen kyllä taistellut. Sopivan paikan säiliöön ole pakosarjan vieressä. Pesuvesin lopettua, niin kuuma pakosarja sulasi nurkan pois vesisäiliöstä. Liimasin siihen uuden nurkan tyhjästä lasinpesupurkista. Vesipumppu ei aina jaksanut vääntää pyyhkijät. En muista aivan varma, mutta voi olla, että mäntä sylinterissä väänsi pyyhkijän. Liitoksista usein tippui vettä. Oli jatkuva riesa katsatuksessa, muttei viimeiset vuodet kun määräystä lopetettiin.

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kiikalan-Maken projektit
ViestiLähetetty: 18 Elo 2024, 12:29 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1806
Paikkakunta: Global


Tunnelmia PH Peltiasennusrallista 17.8.2024 !

Jos video ei avaudu selaimessa, suora linkki videoon: https://www.youtube.com/watch?v=hOjMq2PwVPA

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kiikalan-Maken projektit
ViestiLähetetty: 02 Loka 2024, 13:27 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1806
Paikkakunta: Global
Kuva

Osaako joku sanoa näiden aluvanteiden merkkiä / vuosimallia tms tietoa? :kitosss: Googlen kuvahaulla ei näytä löytyvän samanlaisia.

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kiikalan-Maken projektit
ViestiLähetetty: 02 Loka 2024, 22:28 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen

Liittynyt: 30 Loka 2010, 11:56
Viestit: 364
Paikkakunta: Siilinjärvi, Pohjois-Savo
warreteam.com kirjoitti:
Osaako joku sanoa näiden aluvanteiden merkkiä / vuosimallia tms tietoa? :kitosss: Googlen kuvahaulla ei näytä löytyvän samanlaisia.


Merkki ja muut tiedot taitavat ehkä olla valutekstinä tuolla vanteen urassa..

20/30 Rellun vanteet ne on, 70-80 -luvun vaihteesta (?), ei varmaan kovin yleiset aikoinaankaan, yhden kuvan muistelen nähneeni aikaisemmin tätä ennen.
Samannäköisiä vanteita on ollut muillakin jaoilla, joten veikkaisin kyseessä olevan tarvikevanteen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kiikalan-Maken projektit
ViestiLähetetty: 03 Loka 2024, 09:43 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1425
Isokoneiset (jarruiset) Renault 20-mallit olivat 4x160 ja kaikki 30-mallit. Myös Traficin vanne oli aikoinaan 4x160. Traficin vanne tosin tulee liian sisälle, joten kehän siirtoa täytyy tehdä. Warreen tarjotut alut yleensä 13", paitsi viimeinen Irmscher vanne. Muutaman sarjan näitä Irmscher-vanteita tuotatin Unkarista, mutta saatavuus/hinta mennyt kysynnän edelle jo aikoja sitten. Ihme, ettei Kiinalaiset ole jo tehneet uustuotantosarjaa. Skodan 4x130 ja Warren 4x160 tulisi samasta aihiosta.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/1   [ 7 viestiä ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com