Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/4   [ 32 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kaasari ongelmat
ViestiLähetetty: 23 Kesä 2011, 12:49 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1785
Paikkakunta: Global
Toveri Sladimir kirjoitti:
Sain taas käsiini yhden vanhan varaosavaraston, joten osia on yli omien tarpeiden. Harva näitä on kysynyt, vaikka olen niitä kaupitellut usealla foorumilla.


Kannattaa laittaa artkkeleiden nimiä ja hintoja esille niin menee kaupaksi paremmin. Ainakin näin meillä. Kuvat onkin sitten jo tosi herkkua. ;)

Laitan sulle privaa muutamasta osasta jos löytyy...

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasari ongelmat
ViestiLähetetty: 06 Elo 2012, 01:08 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1785
Paikkakunta: Global
Tämän topicin aloittamisesta on mittariin tullut n 1500km ja edelleen kaasarin pohjalle muodostuu mustaa liejua. Mitäköhän tämä mudan tapainen paska on :?:

Jotenkin tuntuu hullulle purkaa koko kaasari osiin ja puhaltaa se paineilmalla puhtaaksi aina 1500km välein... :roll:

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasari ongelmat
ViestiLähetetty: 06 Elo 2012, 09:48 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:20
Viestit: 142
Paikkakunta: Kerava, Finland
Olisko tankkiin kertynyt vuosien saatosssa jotain scheissea?

_________________
On Warreton! Ex. W353 2D Roadster vm. 1982, W1.3 4D Sedan vm. 1990


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasari ongelmat
ViestiLähetetty: 06 Elo 2012, 12:38 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1785
Paikkakunta: Global
emppu kirjoitti:
Olisko tankkiin kertynyt vuosien saatosssa jotain scheissea?



Varmasti. Ihmettelen vain miten pitkään tätä liejua riittää. 1500km:n aikana on mennyt 4 bensansuodatinta = n. 350km kestää yksi.

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasarin ongelmat
ViestiLähetetty: 06 Elo 2012, 18:00 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
Musta lieju taitaa olla etanolin irroittamaa kumia. Ajat tietenkin 98:lla. Vaihda polttoaineletkut uusiin, joille luvataan etanolinkestävyys.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasarin ongelmat
ViestiLähetetty: 06 Elo 2012, 22:43 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1785
Paikkakunta: Global
Toveri Sladimir kirjoitti:
Musta lieju taitaa olla etanolin irroittamaa kumia. Ajat tietenkin 98:lla. Vaihda polttoaineletkut uusiin, joille luvataan etanolinkestävyys.


Shellin V-powerilla ollaan ajeltu. Mulla on bensapumpulle tuleva letku joku vanha ja siitä letkusta tämä lieju on mahdollisesti lähtösin, jos ceissi on tämä. Muut letkut on vaihdettu uusiin.

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasarin ongelmat
ViestiLähetetty: 07 Elo 2012, 20:01 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:20
Viestit: 142
Paikkakunta: Kerava, Finland
Saamari näiden ekohömpötysten kanssa. Vanhat HYVÄT tuotteetkaan ei kestä moisia viinanlitkuja.

_________________
On Warreton! Ex. W353 2D Roadster vm. 1982, W1.3 4D Sedan vm. 1990


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasarin ongelmat
ViestiLähetetty: 07 Elo 2012, 22:15 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 31 Loka 2010, 22:58
Viestit: 267
Mulla on vielä kaasarille asti ihan tehtaan letkut kiristäjineen kiinni. Tänään avasin kaasarin kannen ja katsoin kohokammioon, siellä oli jotain hiekan tapaista muutama jyvä pohjalla, mutta ei muuta. Puhaltelin suuttimet ja kohokammion paineilmalla puhtaaksi. 98:lla oon ajellut muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta, kun vanhasta tottumuksesta on mennyt 95:sta tankkiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasarin ongelmat
ViestiLähetetty: 29 Elo 2012, 11:20 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1785
Paikkakunta: Global
Idän Ihmeiden reissu 560km meni hienosti ja Helmi on seissyt siitä asti tallissa. Tänään ajattelin lähteä sillä töihin ja Hietsun kohdassa (5km ajoa takana) kaasari meni taas tukkoon. On se yks perkele. Onneksi kuulin käynnistä, että nyt on taas jäätikköä tiedossa ja ajoin Hietsun hautausmaan parkkipaikalle. Vaihdoin bensansuodattimen mutta käynti ei siitä paljoa parantunut joten oli nilkutettava takasin kotiin, jonne onneksi vielä pääsin. Pää särkee vieläkin bensalemusta! :shock:

Kaasari on taas avattava ja puhallettava puhtaaksi. Uskoisin sen pohjalta löytyvän taas kunnon muta/paska/mikälie kerros pohjalta. :(

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasarin ongelmat
ViestiLähetetty: 29 Elo 2012, 17:55 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen

Liittynyt: 30 Loka 2010, 11:56
Viestit: 360
Paikkakunta: Siilinjärvi, Pohjois-Savo
En muista, enkä nyt äkkiä löytänyt asiasta mainintaa posteista; onko tankkinne käytetty pois autosta, ts. onko sinne katsottu sisään?

Kysymys siksi, että nykyisen ralliautomme tankin irrotuksen yhteydessä sisällä kolisi ja ajattelin äänen tulevan kohosta, joka kopsahtaa peltiä vasten. Noh, kun olin leikannut tankin auki, sieltä löytyi 3kpl viisitoistasenttisiä PVC-letkun pätkiä, jotka oli tungettu tankkausputkesta sisään ilmeisesti haluna saada sotkettua ajon aikana polttonestettä.. Nämä pätkät olivat kuitenkin jääneet tankin ensimmäiseen kammioon, koska tehdas oli jo valmiiksi varustanut tankin polttonesteen sekoittumista suosivalla väliseinällä!

Jos tankissa sattuu olemaan ko. kaltaisia "sekoituspaloja", mutta kumisina ja jotka liukenevat hiljalleen etanolipitoiseen bensiiniin, riittää iloa varmasti vuosikymmeniksi..

Ja jos joku miettii, minkä helvatan takia leikkasin tankin auki, niin sinne piti saada Historic-säännöissä vaadittava turvavaahto.

_________________
Ajokalustoa: 353W Tourist '86, 353W ralliauto '82, 311 '62, Volvo Viking '60
Tallennettuna: 353W 15kpl, Trabant '60, VW 1200 '65, VW Trp umpikylki '65, Sunbeam IMP '70, Skoda 120 '85, SAAB 96 '78, Lada 2105 '84, JA PALJON MUUTA TAVARAA...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/4   [ 32 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com