Wartburg & Trabant Forum
http://www.warreteam.com/forum/

353w kondensaattorit
http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=10990
Sivu 1/1

Kirjoittaja:  sami_k [ 31 Heinä 2017, 21:14 ]
Viestin otsikko:  353w kondensaattorit

Pystyykö näihin nuita konkkia vaihtamaan ollenkaan kun näyttäisi olevan jonkinlaisella puristus liitoksella kiinni?

Kirjoittaja:  pyhimys [ 31 Heinä 2017, 22:35 ]
Viestin otsikko:  Re: 353w kondensaattorit

Pystyy.
Jos ei lähde vetämällä, niin koko levy irti ja naputtele takapuolelta irti.
On sen verran lieriö.
No warresta ei ole vielä tarvinnut vaihtaa, mutta mopoissa on ihan sama periaate...

Kirjoittaja:  sami_k [ 01 Elo 2017, 06:40 ]
Viestin otsikko:  Re: 353w kondensaattorit

En minäkään muuten nuita vaihtaisi mutta sillontälloin näkyy kärkien välissä kipinää ja tasakaasulla ajettaessa havaitsin pientä nykimistä johon ei ryypyn asennolla oikein tunnu olevan vaikutusta.

Kirjoittaja:  Warre 1000 [ 01 Elo 2017, 22:28 ]
Viestin otsikko:  Re: 353w kondensaattorit

Vanhemmissa sytytyslevyissä kondensaattorit ovat puristetuksessa nauhalla, joka kiristetään ruuvilla.

Kirjoittaja:  santtuvaari [ 02 Elo 2017, 14:39 ]
Viestin otsikko:  Re: 353w kondensaattorit

ÄLÄ LYÖ!!!! Levy irti ja parin sopivan hylsyn välissä ruustukkiin ja puristat ulos, ei ole tiukassa . Samoin puristamalla takaisin mutta EI SIITTÄ RUUVIN PAIKASTA vaan taas sopivalla hylsyllä olkapäistä. :wrench:

Väittäisin silti että vika ei ole konkissa jos kone yleensä käy. Konkkaviallinen kone ei joko käy ollenkaan tai tuhoaa kärjet muutaman kymmenen kilometrin ajon aikana. Myös viallinen puola aiheuttaa ylimääräistä kipinöintiä.

Kirjoittaja:  sami_k [ 02 Elo 2017, 18:32 ]
Viestin otsikko:  Re: 353w kondensaattorit

santtuvaari kirjoitti:
ÄLÄ LYÖ!!!! Levy irti ja parin sopivan hylsyn välissä ruustukkiin ja puristat ulos, ei ole tiukassa . Samoin puristamalla takaisin mutta EI SIITTÄ RUUVIN PAIKASTA vaan taas sopivalla hylsyllä olkapäistä. :wrench:

Väittäisin silti että vika ei ole konkissa jos kone yleensä käy. Konkkaviallinen kone ei joko käy ollenkaan tai tuhoaa kärjet muutaman kymmenen kilometrin ajon aikana. Myös viallinen puola aiheuttaa ylimääräistä kipinöintiä.


Hyvä tietää, taidanpa etsiä vikaa sitten jostain muualta, tuolla kun on jo kohta 500km ajettu ja käy kaikilla.

Kirjoittaja:  vanhawarristi [ 05 Elo 2017, 21:48 ]
Viestin otsikko:  Re: 353w kondensaattorit

Jos käytettävissä digiyleismittari, jossa kapasitanssin mittaus.... Jos ei muu auta ja rakentelu kiinnostaa, niin sauvamalliset kondensaattorit, 2,2µF/250V... Voivat hyvin mahtua reikiin. Viikset levyyn, ruuvin alle ja katkojaliitokseen.. Oivallista konkkaa mm. audiokäyttöön(jakosuodin-) tarkoitetut..

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/