Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/1   [ 6 viestiä ]
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Ilmanvaihto
ViestiLähetetty: 02 Kesä 2016, 08:41 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Aloin tuota warren korin ilmanvaihtoa tutkimaan. Takaa otin nuo ilmanvaihtokanavan suojat irti, suunnittelin isontaa noita aukkoja. (peltisaksilla)Olisko muita vaihtoehtoja?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Ilmanvaihto
ViestiLähetetty: 02 Kesä 2016, 09:19 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
Älä suurenna niitä. Seurauksena saattaa olla alipaine kabiiniin ja pakokaasut tulee pyörteistä sisälle. Sisällä täytyy olla ylipaine. Jos ilmaa haluat sisälle lisää, niin iso raitisilmaputki edestä kabiiniin, näin niin kuin teoriassa.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Ilmanvaihto
ViestiLähetetty: 02 Kesä 2016, 09:27 
Työn sankari
Työn sankari
Avatar

Liittynyt: 31 Loka 2010, 19:36
Viestit: 53
Paikkakunta: Tampere
Ilmanohjaimet konepellin aukkojen päälle, lisää ilmaa lämmityskennon lävitse kabiiniin ilman sisätilan (tehotonta) puhallinta. Kokeilemisen arvoinen voi olla myös jättämällä rako lämmityskennon ja tulipellin väliin ainakin kesäkeleillä kallistamalla kennoa irti muttereilla tms.

_________________
Warreton!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Ilmanvaihto
ViestiLähetetty: 03 Kesä 2016, 11:27 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 323
Puhaltimen rakenne hiukan väärä. Kyllä puhaltaa, kun laite pöydällä, ilman kennon imuvaimennusta! Joskus sovitin paikkaansa Nissan Cherryn puhaltimen, meni suht. kivuttomasti. Vähän piti mm. sivuletkujen aukkoja muokata, kaulus lämmittämällä sivulle*. Myös rintapellin, vai oliko lämppärikotelon aukkoa tehdä, muutenkin*pyöreämmäksi. Myös vesiventtiilin karan aukkoa isommaksi, vähän jättää rakoa. 5-asentoinen puhallinsäätö 2:lla 2N3055:lla. Kumpikin omilla jäähdytysrivoillaan. Näiden kantavastukset sopiviksi valitsemalla, tehoasennolle kantavirta suoraan käyttöjännitteestä, ilman etuvastuksia. Nykyään löytynee parempiakin mahdollisuuksia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Ilmanvaihto
ViestiLähetetty: 03 Kesä 2016, 11:33 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 323
heikki kirjoitti:
Aloin tuota warren korin ilmanvaihtoa tutkimaan. Takaa otin nuo ilmanvaihtokanavan suojat irti, suunnittelin isontaa noita aukkoja. (peltisaksilla)Olisko muita vaihtoehtoja?

Tässä riittää, kun verhoilu on kohdassa riittävästi raollaan. Voi mennä helposti, omia aikojaan kaposemmalle. Ja että luukkuläppä toimii. Riittää hyvin päästämään ulos sen ilmamäärän, mikä lämppäristä lähtee. Huomaa pakkasella, kun puhallin täysillä ja ovet kiinni, kyllä venttileistä lämmintä tulee, ulospäin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Ilmanvaihto
ViestiLähetetty: 03 Kesä 2016, 19:25 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Hyvä! Konepellin ritilöiden päälle laitoin kunnon "ilmanohjaimet, parani ilmanvaihto mielestäni. Huomenna ajan pidemmän matkan, näkee miten toimii.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/1   [ 6 viestiä ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com