Warre 1000 kirjoitti:
Te saitte pois akselin ilman että raidetankopään irroitettiin! Korjauskirjoissa lukee että se on irroitettava.
Minua ihmetyttää nuo kupit, mitkä pitävät neuleet. Minusta ne ulkopinnasta pitäisi olla sileäitä, eikä naarmuisia ja mikä ovat nuo ruskeat kohdat?
Ruskeat kohdat ovat vanhaa öljyä / rasvaa joka ei lähtenyt pyyhkimällä. Ne kohdat olisi vaatinut jollain terävällä rapsuttamista, emmekä näheet sitä tarpeelliseksi. (jos siis tarkoitit näitä jälkiä?)
Vetoakselin pää on kuvattuna toisessa kuvassa Nokian puhelimella (jossa likaisena) ja toisessa kuvassa Sonyn minijärkkärillä (valmiina kasattuna), kamerat tekee kuvaan vähän epämääräisiä valojuovia salamalla. Pinnat olivat lähes täysin sileitä kun niitä sormella kokeili.
PS. Pöljän varaosakeskuksen sivujen tuotteen 1330 kuvasta kun ottaa suurennoksen, näkee siinäkin kameran tekemään rantua uuden osan pinnassa.