Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 3/3   [ 25 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Vaihteet ravistaa
ViestiLähetetty: 10 Tammi 2020, 19:23 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 319
353:ssa neuloja 27 kpl/tötsä. Luultavasti sama määrä murrosnivelissäkin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Vaihteet ravistaa
ViestiLähetetty: 14 Helmi 2020, 23:19 
Uusi aktivisti
Uusi aktivisti

Liittynyt: 06 Joulu 2019, 21:40
Viestit: 1
Minulla oli warrefarmari 70 luvun alussa, kun autolla oli ajettu non 70000km niin alkoivat vaiteet vähitellen ravistaa noin tuhannen kilometrin aikana melko voimakkaasti.päätin ottaa nivelet pois paikaltaan, nivelet olivat ihan kunnossa mutta vaihdelaatikon puolen urissa oli melko syvät kuopat. Korjasin vian siten että otin vadelaatikon auki ja vaihdoin tasauspyörästönuraakeslt puolelta toiselle ravistus loppui.mutta pakilla alkoi. Ostin 73 vuoden loplla uuden warrefarmarin 4 :wrench: vuoden kuluttua otin siitä nivelen ulos tarkastaakseni voitelutilanteen,mutta yllätys oli että nivelen kuulat olvat huomattavasti osommat.ajoin tällä autolla 8vuotta ja100000km ja toimi silloin vilä oikein hyvin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Vaihteet ravistaa
ViestiLähetetty: 02 Elo 2020, 10:44 
Uusi aktivisti
Uusi aktivisti

Liittynyt: 16 Kesä 2019, 11:57
Viestit: 6
Eräältä muinoin warrren omistaneelta kuulin seurraavaa.
Jos vauhtipyörä on ollut irti niin se voi mennä väärään asentoon,
Pitääkö tämä paikkansa eli onko sille vain yksi ja oikea asento?

Kiitos taas jo etuktäteen
(ravistamiselle ei vielä ole tapahtunut edistystä)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Vaihteet ravistaa
ViestiLähetetty: 02 Elo 2020, 15:13 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen

Liittynyt: 30 Loka 2010, 11:56
Viestit: 256
Paikkakunta: Siilinjärvi, Pohjois-Savo
Vauhtipyörän voi laittaa viiteen eri asentoon. Jos pyörä on tasapainotettu akselin kanssa, voi tulla värinöitä laitettaessa pyörä "väärään" kohtaan.

Mutta tämän esittämäsi kysymyksen jälkeen minulle tuli mieleen, että onhan sinulla kampiakselin päässä värinänvaimentimella oleva hihnapyörä ja jos on, onko sen limppu kunnolla kiinni (vulkanoimalla kiinni hihnapyörässä)?

Minkälaista ajoa nuo sinun testiajosi ovat, ihan isolla tiellä vai pihassa? Tosin sanoen ykkösellä ja kakkosella saat moottoriin kierroksia, mutta entäs kolmonen ja nelonen, nouseeko moottorin kierrokset käyttöalueelle asti?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Vaihteet ravistaa
ViestiLähetetty: 02 Elo 2020, 19:24 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 319
On tyypillistä, että sisemmät nivelet kuivuvat. Kun toosa ja rasva käy kuumana, kuivuu. Kannattaakin ajaa uutta Mos-rasvaa kumien alle, mieluimmin ohuella metalliputkella, aivan nivelen ulompaan osaa saakka.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 3/3   [ 25 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com