Jos veikataan, niin tuo sinun kotelo, jossa ei ole porausta, on leimattu loppuvuodelle 85?
Siitä on jo jätetty poraus pois, ja sitten on saatu valuja, joissa on jo neljä letkuliitäntää, mutta yksi pienempi jätetään poraamatta auki kun ei ole vielä paisuntasäiliön nestekiertoa käytössä, mutta valmius sille on.
Voin kuvitella tehtaan palaverissa pumppuosaston vastaavan nousemaan omalla vuorollaan ylös ja toteamaan innokkaasti: "Toveri Sektorinjohtaja, olemme saaneet totetusvalmiiksi Teknisen Kehitystoimiston suunnittelemat evoluutiomuutokset, joiden avulla täytämme viisivuotissuunnitelman vaatimukset. Tämän myötä niin kotimaiset kuin arvokkaat ulkomaiset asiakkaamme voivat todeta isänmaastamme; DDR, siinä maa teknisen kehityksen kärjessä!"
!HUOM! Lue seuraava varauksella, kirjoitin tämän jälkeen uuden postauksen! Ei se varmaan huononna mitään, jos poraa itse koteloon reiän, kunhan ei poraa puhki ulkopuolelle. Toisaalta, jos tehdas on sen jättänyt pois turhana, lieneekö sitten mitään hyötyäkään mennä itse poraamaan? Tämä oli nyt vähän tämmöinen savolainen vastaus.. onkohan tehtaan teknisessä tiedotuksessa (ja myöhemmin Haka-Auton huoltotiedotteessa) asiasta mitään, miksi näin on porauksen kanssa menetelty?