Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/2   [ 15 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Warpusen ohjauksen jäykkyys
ViestiLähetetty: 05 Kesä 2023, 18:44 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1415
Jos käännät rattia paikallaan muutaman sormen verran, palaako ratti alkuperäiseen asentoon. Jos ei, lienee jotain jumintapaista. Tuo rattiakselinlaakeri yksi syy ja onpa joskus hammastanko ollut ruosteinen sisältä. Hammastangon irroitus on sinällään helppo homma, niin pääsee voitelemaan paikat kunnolla. Tuo jousi myös mäkeen tuosta onnettomasta automaattisäädöstä (tämä ei koske 87- malleja). Pallonivelet ovat isoja, joten niiden on oltava kunnossa. Auton paino on yläpallojen päällä, joten turhaa jäykkyyttä ei siellä saa olla.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warpusen ohjauksen jäykkyys
ViestiLähetetty: 07 Kesä 2023, 11:53 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 17 Joulu 2010, 19:04
Viestit: 272
Siitä "laahaimesta", mikä hän oikealta nimeltään onkaan - jarrumäntä sanoo korjauskirja: Jostain, liekö ollut vanha katkismus, pääsin käsitykseen sen painavan käyttöhammaspyörää hammastankoa vasten. Jousen säädölle on oma ohjeensa ja puristusta periaatteessa voi puolen kierroksen (olin aiemmin kirjoittanut kierroksen :vihellys: ) portaissa säätää, käytännössä ei siis paljoa. Jos haluaa sokan saada paikalleen. Teimme remonttia ensimmäisen vuosikerran vaihteeseen. Rasvat olivat mäntysuovan kaltaiset, ne pesin pois ja tilalle tuli uutta riittävästi. Kaikki muu, paitsi tuo laahain, oli ihan kunnossa. Se vaihdettiin ja jousi kierrettiin ohjeen mukaisesti. Hiukan iskumeisselin käyttö oli uraa työstänyt mutta meni se sokka paikalleen. Vakuutimme itsellemme ohjauksen siltä osin kevenneen. Jotenkin epäilen jousen poistamista... 8-)


Viimeksi muokannut hara päivämäärä 07 Kesä 2023, 15:09, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warpusen ohjauksen jäykkyys
ViestiLähetetty: 07 Kesä 2023, 12:40 
Tuotantotyöntekijä
Tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 13 Huhti 2020, 19:51
Viestit: 81
Ei se sillä nimeksikään kevene. Sen idea on se että se poistaa liikkeellelähtökitkan. Warren ohjauksen suurin vika nykyohjauksiin verraten on keskialueen nykivä liike. Tämä vähentää sitä. Ehkä muovinen painimäntä voisi olla liukkaampaakin materiaalia. Voiko niissä olla eroja? Voi olla että muistan väärin, mutta vanhemmissa malleissa ei tämä vaivannut samalla tavalla. Monessa muussa hammastangossa on jousi korvattu simmilevyillä säädettäväksi. tm


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warpusen ohjauksen jäykkyys
ViestiLähetetty: 14 Kesä 2023, 14:16 
Uusi aktivisti
Uusi aktivisti

Liittynyt: 01 Kesä 2023, 13:26
Viestit: 5
Kiitos vinkeistä

Pitää hetki miettiä,kun olisi viikonloppuajelu tulossa.
Pikitiellähän Warre menee kuin juna.

Werokkina minulla -65 Amazon sekin jäykkä paikallaan,mutta baanalla hyvä cruisailla.
Volvossa myöskin säädettävä tiukkaus ohjausvaihteessa,mutta ei toki hammastankoa sydeemiä.

Onkos kukaan ajanut pienkonepensalla 2% seoksella?
Jouduin sitä 5l ostamaan,kun liemi loppui onneksi huoltoaseman pihaan.
Bensamittari alkanut valehtelemaan positiivisesti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warpusen ohjauksen jäykkyys
ViestiLähetetty: 15 Heinä 2023, 09:03 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 17 Joulu 2010, 19:04
Viestit: 272
Polttopuutalkoitten ja heinähommien hellitettyä pääsin viimes viikolla kokeilemaan huollettua ohjausvaihdetta ja olin kovasti iloinen. Ohjaus on paljon keveämpi, auto kulkee toivottuun suuntaan siedettävän rauhallisesti. Enää eivät hartialihaksen huuda apua, ainakaan lyhyen lenkin jälkeen. Muita murheita toki löytyy, aina niitä tässä iässä löytää, jos etsiä haluaa. Renkaisiin pistin painetta myös nykyaikaisesti riittävästi. Mikä sekin kevitti menoa. Luottoasentajanikin suositteli korkeampia paineita etteivät renkaat "tiukasti kantatessa" 8-) lentäisi vanteelta.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/2   [ 15 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com