Lopullinen Ratkaisu.   Kehittäjänä: MENGELE MOTORSPORT.     Nyt on ainakin omalta osalta viritys ongelmat ratkaistu. Pari vuotta olen tätä suuressa päässäni hautonut, vihdoin paise puhkesi!  Nyt on sitten mekaanisesti ahdettu Warren moottori tosiasia 

  Näin aluksi, ASIANTUNTIJA 

 on henkilö joka sanoo sinulle miksi et voi tehdä noin.   Onneksi olen jästipää enkä neuvosta perusta.  Speksit:  Aisin amr 500 ahdin, saabin-volvon  stromberg kaasutin imupuolelle tietty,  itsetehty vetolaitteisto DDR osista.  Imusarja normi 1-kurkkuinen,siihen adapteri.Ahdin päälle kyljelleen,90-mutka,siihen kaasari syl kannen päälle.  Tämä paketti mahtuu nyt jopa F9,n pellin alle,muista DDR peleistä puhumattakaan. Lopputulos on mielestäni loistava. Välityssuhdetta  piti vain kerran muuttaa, kun ei ahtanut tarpeeksi.Nyt 0,6 bar  isommilla kierroksilla.  alle 3000 kierroksen menee vaparina, sit suhahtaa ja tapahtuu! Vetää sit yli6500 kierroksen,sääli estää enemmät. Nyt IFA kulkee täysiä 

  Jos asia kiinnostaa teitä niin voin antaa yksityiskohtaiset ohjeet tänne. Kustannukset alle 500 euroa,sillä hinnalla ei saa edes tripla kaasareita!        P.S.  Heinolaan en tule koska olen sosiopaatti 
