Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/3   [ 27 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Seoksen säätö
ViestiLähetetty: 04 Joulu 2020, 22:16 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
Kuinka paljon kilometrejä on moottorilla ajettu?

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Seoksen säätö
ViestiLähetetty: 04 Joulu 2020, 22:44 
Tuotantotyöntekijä
Tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 13 Huhti 2020, 19:51
Viestit: 81
96t km. Kone oli keväällä auki. Sylinterissä ei minkäänlaisia naarmuja. Ei mitään leikkautumia männissä. Männän renkaat ehjät ja liikkuvat vapaasti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Seoksen säätö
ViestiLähetetty: 05 Joulu 2020, 11:04 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
Miksi ilmasuutinta on muutettu?

Kytkinlevyn jousista käydään usein keskustelua. Joskus ne vähentävät nykimistä ja joskus lisäävät. Vedon tasaamiseksi ne on sinne aikoinaan tulleet, mutta jos ne pohjaa, niin nypytystä tulee. 311-mallissa kumilimput pehmensivät vetoa, mutta toisaalta saattoivat myös aiheuttaa nykimistä. Aikoinaan vanhat Mersut olivat herkkiä tuolle nykimiselle ja värinälle, jolloin pakettiauton jäykempikeskiöisellä levyllä poistettiin/vähennettiin tuota ilmiötä.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Seoksen säätö
ViestiLähetetty: 05 Joulu 2020, 18:56 
Tuotantotyöntekijä
Tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 13 Huhti 2020, 19:51
Viestit: 81
Alkuperäisillä suuttimella nykiminen oli sietämätöntä 80 km nopeuteen saakka. Pidemmän maantieajon jälkeen männänlaet olivat aivan vaaleanruskeat. Myös pakoputken pää oli ruskea. Kun pääsuutinta isonnetaan, seos rikastuu käytännössä koko käyttöalueella. Rikastamisen tarve oli ainoastaan alemmalla alueella. Ilmasuutinta isontamalla seos rikastuu vähemmän yläalueella, ja pienentämällä päinvastoin. Ilmasuuttimen isontaminen ei ajamisen kannalta olisi ollut välttämätöntä, mutta tulppien väri tummeni huomattavasti. 2.5 mm pora ehkä vähän liian suuri. Varmuuden vuoksi tehosuuttimen isontaminen. GPS huippu 133, joten lienee aika kohdallaan. Takapuolituntumalla myös tyhjäkäyntisuutinta suurennettiin mikä meni väärin. Vasta mittarilla se puoli tuli kohdalleen. Warren moottori toimii hyvin vain kovin kapealla seosalueella.Vaihdan keväällä vaihdelaatikon, silloin voisi vaihtaa myös levyn. Onko Varaosakeskuksessa LUK levyjä, kuten muistelen kuulleeni. Voisiko pakoputkisto viritys olla pielessä kun keskipöntöstä on sisuskalut irti? Muutoin se on kyllä DDR valmiste. Tällä hetkellä moottori toimii paremmin kuin koskaan ennen. Se vetää alhaalta saakka terhakkaasti, kiertää hyvin ja kulkee kevyen oloisesti maantietä. Vapaakytkimen kytkeytymistä tuskin tuntee. Pieni nykiminen 3 vaihteella vain jäi. tm


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Seoksen säätö
ViestiLähetetty: 06 Joulu 2020, 02:21 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
tomppa kirjoitti:
96t km. Kone oli keväällä auki. Sylinterissä ei minkäänlaisia naarmuja. Ei mitään leikkautumia männissä. Männän renkaat ehjät ja liikkuvat vapaasti.

Olivatko laakerit tiukat. Minulla oli pikkusen väljä laakeri, ja sen sylinterissä ei aina syyttynyt kevyemmällä kuormalla kai huonomman puristuksen takia.

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Seoksen säätö
ViestiLähetetty: 06 Joulu 2020, 11:28 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
Kyllä LUK-levyjä löytyy jousitettuna ainakin.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Seoksen säätö
ViestiLähetetty: 06 Joulu 2020, 13:20 
Tuotantotyöntekijä
Tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 13 Huhti 2020, 19:51
Viestit: 81
Tämä akseli on äänetön ja välyksetön. Työn alla on äänekäs ja väljä akseli, mutta ainoa ero oli äänessä. Mulla oli aikoinaan warresa kuplan kova levy, mutta se ei ollut hyvä. Seuraavaksi taidan karhentaa päähajoittimen pinnan hiekkapaperilla. Jos vaikka siinä jotain pyöräilyä siirtymävaiheessa olisi. Ehkä nestepinnan kanssa vielä jotain kokeiluja voisi tehdä. Ajokausi vaan rupeaa loppumaan. Parantunut tienhoito kun tarkoittaa täällä lähes päivittäistä suolausta. tm


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Seoksen säätö
ViestiLähetetty: 23 Tammi 2021, 21:45 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 847
Paikkakunta: Sipoo
Löytyisikö tuo jikovin hajoituskuva jostain foorumilta?

_________________
Ifa F9 309/9 -54
Ifa F9 309/1 -55
Wartburg 311/9 -56
Wartburg 311/9 -62 x2
Wartburg 311/2 -59
Wartburg 311/0 -59


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Seoksen säätö
ViestiLähetetty: 23 Tammi 2021, 22:04 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
http://warreteam.com/varaosat/Varaosat_info.htm

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Seoksen säätö
ViestiLähetetty: 23 Tammi 2021, 23:25 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 847
Paikkakunta: Sipoo
Löytyskö vielä selityksin mikä on mitäkin..

_________________
Ifa F9 309/9 -54
Ifa F9 309/1 -55
Wartburg 311/9 -56
Wartburg 311/9 -62 x2
Wartburg 311/2 -59
Wartburg 311/0 -59


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/3   [ 27 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com