Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/1   [ 3 viestiä ]
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Wartburg 353 lämmityslaite.
ViestiLähetetty: 02 Helmi 2017, 22:37 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2016, 21:34
Viestit: 339
Eli purin auton sisäpuolelta lämmityslaitteen moottorin ja muovikopan pois puhdistaakseni sen mutta sisältä ilmeisesti puuttuu ilman ohjain peltejä, löytyisikö jostain kuvia mitä pömpelin täytyisi pitää sisällään moottorin lisäksi?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg 353 lämmityslaite.
ViestiLähetetty: 03 Helmi 2017, 10:33 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 323
Eli toisinsanoen kotelossa pitäisi olla 2 peltiväliseinää, joissa on sivuilmaletkujen aukot. Puuttuu, on siis ilman ohjauspeltejä? Ikkunaanpuhallusaukossa pitäisi olla ainakin 2 peltistä, kolmionmuotoista palaa, jotka pitävät aukon kuosissaan ja ohjaavat ilmaa. Eli toisessa sivukanavassa lämppärimoottorin nopeudenalennusvastus. Joskus laitoin koteloon sopivan Nissan Cherryn flektin. Sai sopimaan hyvin ja oli vähän tehokkaampi. Tosin tämän teho ei täysin hyödyntynyt, koska kenno on imupuolella ja flektin imuteho ei kestä imuvastusta. Sama koskee alkuperäistä flektiä. Kotelo työpöydällä, kyllä lähtee. Eli Nissanin nopeudensäädön tein trankuilla, 2 kpl 2N3055 rinnan, jäähdytettyinä ja säätö 4-asentoisella valintakytkimellä, erisuuruisin etuvastuksin. Eli-apusanaturhakkeita siksi, kun tunnut pitävän niistä. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Wartburg 353 lämmityslaite.
ViestiLähetetty: 03 Helmi 2017, 11:23 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2016, 21:34
Viestit: 339
vanhawarristi kirjoitti:
Eli toisinsanoen kotelossa pitäisi olla 2 peltiväliseinää, joissa on sivuilmaletkujen aukot. Puuttuu, on siis ilman ohjauspeltejä? Ikkunaanpuhallusaukossa pitäisi olla ainakin 2 peltistä, kolmionmuotoista palaa, jotka pitävät aukon kuosissaan ja ohjaavat ilmaa. Eli toisessa sivukanavassa lämppärimoottorin nopeudenalennusvastus. Joskus laitoin koteloon sopivan Nissan Cherryn flektin. Sai sopimaan hyvin ja oli vähän tehokkaampi. Tosin tämän teho ei täysin hyödyntynyt, koska kenno on imupuolella ja flektin imuteho ei kestä imuvastusta. Sama koskee alkuperäistä flektiä. Kotelo työpöydällä, kyllä lähtee. Eli Nissanin nopeudensäädön tein trankuilla, 2 kpl 2N3055 rinnan, jäähdytettyinä ja säätö 4-asentoisella valintakytkimellä, erisuuruisin etuvastuksin. Eli-apusanaturhakkeita siksi, kun tunnut pitävän niistä. :)

Tuo toinen väliseinä pelti puuttuu ja tuo ikkunanpuhalluksen säätö pelti. Jos tuosta ikkunanpuhalluksen säätö pellistä löytyisi kuvia niin voisi tehdä uuden, ELI :lol:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/1   [ 3 viestiä ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com