Wartburg & Trabant Forum
http://www.warreteam.com/forum/

Heimweh tapahtuma Eisenachissa
http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=11680
Sivu 3/3

Kirjoittaja:  warreteam.com [ 04 Elo 2025, 14:24 ]
Viestin otsikko:  Re: Heimweh tapahtuma Eisenachissa

Kuva

Kuvat 39, 40, 41, 42 Autoja odottamassa arviointikilpailun palkintoja


Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

43. Vielä kerran Melkus



Kuva

44. Puolalaisten oma ratkaisu nelitahti koneen sijoittamisesta 353 moottoriksi


Kuva

45. Yhteisgrillausta. Vasemman takakulman mies jolla on ruiskupullo kädessään varmisti että kenenkään grillaukset eivät pala. Hän sammutti rasvapaloja olut/vesi seoksella

Kirjoittaja:  warreteam.com [ 08 Elo 2025, 11:47 ]
Viestin otsikko:  Re: Heimweh tapahtuma Eisenachissa

Kuva

46. Reissaajat ovat kotimatkalla ja terveiset Whatsappin kautta:

Nyt laivassa ja hyvä mieli kun autot toimivat. Reittivalinnoilla on valtava merkitys siinä miten matka etenee. Pikkukylien kautta välillä hyvin hidasta ja kiertoteitä pitkin matka pitenee hyvin paljon. Menomatka kesti huomattavasti enemmän kuin paluu. Radiopuhelimet oli hyvä ja nopea yhteydenpito väline. Bensa tänään reissun halvinta. Eka kerta alle 1.6 €/litra.

Järjestäjät ja Norjalaiset osoittivat kiinnostusta tulla joskus Suomeen Wartburgeillaan.

Matkan voin tehdä joskus uudelleen. Warret paljon halvempia Suomessa.


:DDR2:

Kirjoittaja:  warreteam.com [ 18 Elo 2025, 14:26 ]
Viestin otsikko:  Re: Heimweh tapahtuma Eisenachissa

Juhalta saatu kuvatekstit ja ne lisätty kuvien alle. :viisi:

Sivu 3/3 Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/