| Wartburg & Trabant Forum http://www.warreteam.com/forum/ |
|
| Heimweh tapahtuma Eisenachissa http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=11680 |
Sivu 3/3 |
| Kirjoittaja: | warreteam.com [ 04 Elo 2025, 14:24 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Heimweh tapahtuma Eisenachissa |
![]() Kuvat 39, 40, 41, 42 Autoja odottamassa arviointikilpailun palkintoja ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 43. Vielä kerran Melkus ![]() 44. Puolalaisten oma ratkaisu nelitahti koneen sijoittamisesta 353 moottoriksi ![]() 45. Yhteisgrillausta. Vasemman takakulman mies jolla on ruiskupullo kädessään varmisti että kenenkään grillaukset eivät pala. Hän sammutti rasvapaloja olut/vesi seoksella |
|
| Kirjoittaja: | warreteam.com [ 08 Elo 2025, 11:47 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Heimweh tapahtuma Eisenachissa |
![]() 46. Reissaajat ovat kotimatkalla ja terveiset Whatsappin kautta: Nyt laivassa ja hyvä mieli kun autot toimivat. Reittivalinnoilla on valtava merkitys siinä miten matka etenee. Pikkukylien kautta välillä hyvin hidasta ja kiertoteitä pitkin matka pitenee hyvin paljon. Menomatka kesti huomattavasti enemmän kuin paluu. Radiopuhelimet oli hyvä ja nopea yhteydenpito väline. Bensa tänään reissun halvinta. Eka kerta alle 1.6 €/litra. Järjestäjät ja Norjalaiset osoittivat kiinnostusta tulla joskus Suomeen Wartburgeillaan. Matkan voin tehdä joskus uudelleen. Warret paljon halvempia Suomessa.
|
|
| Kirjoittaja: | warreteam.com [ 18 Elo 2025, 14:26 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Heimweh tapahtuma Eisenachissa |
Juhalta saatu kuvatekstit ja ne lisätty kuvien alle.
|
|
| Sivu 3/3 | Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|